Klacht POSTNL: post kwijt

Klachtnummer
# 315840
Gebruiker
michellexavi
Datum
4 reacties

Details

De klacht

briefpakket niet ontvangen. krijg zo mooi een papiertje onvoldoende postzegels of ik wil betalrn met een foto van mijn pakketje. meteen betaalf en tot heden nooit ontvangen. zijn mijn pakketje kwijt. en kunnen niks voor je betekenen.
Snap het wel want de inhoud was duur.

De oplossing

mijn pakketje met inhoud terug

4 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Meij,

    Hartelijk dank voor u bericht. Ik begrijp dat u een pakketje verwachtte, maar dat u deze nooit hebt ontvangen. Mijn oprechte excuses hiervoor!

    Graag kijk ik met uw mee hoe dit precies zit. Dit was dus een pakket zonder tracking code, zou u mij de betaalcode eens kunnen sturen dan kijk ik graag even met uw mee.

    Ik zie uw antwoord graag tegemoet.

    Met vriendelijke groet,

    Jan
    PostNL
  2. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw Meij,

    Hartelijk bedankt voor de aanvullende informatie. Ik zie aan de hand van mijn administratie dat er een klacht voor u is opgemaakt en dat u de portokosten die u heeft betaald via de porto kaart terug zal ontvangen doordat men postzegels naar u zal sturen.

    Ondanks dat er een foto van is gemaakt kan ik briefpost niet traceren. Ik kan niet voor u achterhalen wat de reden is dat deze zending niet bij is aangekomen. Mocht de bril goed te omschrijven zijn dan zou de afzender nog contact met ons kunnen opnemen om een formulier in te vullen om te kijken of de zending of inhoud bij ons is gevonden. De afzender kan hiervoor contact opnemen met onze klantenservice.

    Ik ga ervan uit u voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Annet
    PostNL Klantenservice
  3. Auteur
    michellexavi
    Datum
    dus met andere worden kwijt is kwijt. word verder niks mee gedaan? nou lekker zijn jullie dan. Waarschijnelijk heeft een bezorger mijn bril gepikt. is een zonnebril van 140 euro.
    vind het wel super laks van jullie hoe jullie er mee omgaan.
    ja goh ik heb postzegels gekregen? denk je echt werkelijk dat ik nog iets via jullie stuur? ga liever naar dhls ofzo.

    ik ga aangifte doen tegen jullie en diegene wat het heeft verzonden gaat dit ook doen.
    dit is niet normaal hoe jullie er mee omgaan.
    zomaar een post stuk kwijt raken?
    beetje raar he
  4. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw Meij,

    Hartelijk dank voor uw reactie. Ik begrijp dat u erg teleurgesteld en boos bent over deze gang van zaken. Van briefpost wordt geen administratie bijgehouden, we kunnen dergelijke zendingen niet volgen in het postproces. Ik kan tot mijn spijt op geen enkele manier vaststellen wat er precies is gebeurd. Uw klacht is gemeld zodat we de bezorging op uw adres extra in de gaten kunnen houden. Bij het verzenden van briefpost is er bij vertraging, vermissing en/of beschadiging geen recht op schadevergoeding. Deze zendingen zijn namelijk niet verzekerd. PostNL is alleen aansprakelijk voor zendingen die met een aanvullende dienst (aangetekend) zijn verzonden. Het spijt me dat ik qua vergoeding verder niets hierin voor u kan betekenen.

    Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Tamar
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen