Klacht POSTNL: Post maakt zending kwijt en wil geen onderzoek starten ondanks track&trace code

PostNL ontloopt verantwoordelijkheid

Zending mèt track&trace door PostNL kwijt gemaakt. Er is nog niet eens een scan geweest in het distributiecentrum, terwijl er wel een scan heeft plaatsgevonden op het afgifte punt. PostNL doet he-le-maal niets, wil het niets eens onderzoeken omdat het om een brievenbuspakket gaat, maar je betaalt notabene voor de track&trace code! Ik begrijp dat de bezorgers geen handscanner hebben, maar het moet wel op z'n minst in het distributie/ sorteercentrum zijn gescand. Ook die informatie wordt niet gegeven, ze doen er NIETS voor. Zeggen gewoon pech gehad. een onderzoek opstarten is te duur!!! Ik moet mijn ontvanger nu een nieuw product leveren. Het is toch van de zotte dat de verantwoordelijkheid altijd maar bij de verzender wordt gelegd terwijl die daar to-taal geen invloed op kan uitoefenen en afhankelijk is van de willekeur van PostNL. Dat moet eens afgelopen zijn! Ik hevel alle zendingen -ook de brievenbuspakjes over naar DHL, veel minder gezeur mee.

een onderzoek starten waar het pakket is gebleven, het moet in een distributiecentrum zijn blijven liggen

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van uw brievenbuspakje. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Mijn excuses voor het feit dat dit pakket tot op heden niet is aangekomen. Ik kan me voorstellen dat dit voor u en uw klant geen prettige situatie is. Ik zie aan de hand van mijn administratie dat uw klacht geregistreerd is. Dit wordt verder intern afgehandeld, omdat er voor dit pakket niet getekend hoeft te worden voor ontvangst en het tevens niet verzekerd is verzonden is het niet mogelijk om een onderzoek in te laten stellen of hiervoor een vergoeding te ontvangen. Ik kan u in deze kwestie verder niet meer van dienst zijn.