Klacht POSTNL: Post met inhoud verstuurd, brievenbus de bus Waalre, inhoud kaart+geld, eruit, envelop bezorgd.

Rob

post niet in zijn geheel bezorgd inhoud uit de enveloppen gehaald bij 4 personen.

Melding maken, misschien zijn er meer mensen die dit mee hebben gemaakt bij deze postbezorger/ brievenbus.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van briefpost. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Mijn excuses voor het feit dat deze enveloppen beschadigd zijn aangekomen en dat de inhoud ontbreekt. Ik kan briefpost niet traceren en deze zendingen zijn ook niet verzekerd bij schade of verlies, maar ik wil hier wel graag een klacht over aanmaken. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om deze melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- Op welke datum heeft u deze enveloppen verzonden?

- Wat zijn de namen en adressen van de geadresseerden?

- Zaten er excuuskaarten bij de post?

- Wat is de exacte locatie van deze brievenbus? (https://www.postnl.nl/locatiewijzer)

- Wat is uw e-mail adres?

Zodra deze informatie is aangeleverd, zal ik uw melding verder in behandeling nemen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht als privé bericht. Wij adviseren overigens ook om geen geld via de post te versturen. Wat natuurlijk niet wegneemt dat het heel kwalijk is dat dit is voorgevallen.