Opgelost door POSTNL: Post naar buitenland gepost in bepaalde brievenbus komt vaak niet aan

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 26498
Gebruiker
X
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Kaartjes met bestemmingen in Duitsland of Australië die in de brievenbus aan de Cederlaan in Exloo worden gestopt zijn het afgelopen jaar herhaaldelijk niet aangekomen bij de geadresseerden. En ja, de maten van de kaartjes, de frankering en de adressering was correct.

De oplossing

Ik zou graag willen weten waarom die post naar het buitenland regelmatig verdwijnt.

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,Bedankt voor uw melding op Klachtenkompas. U geeft aan dat u diverse poststukken mist die u verstuurd heeft naar het buitenland. Ik kan me voorstellen dat u hier niet blij mee bent. Namens PostNL mijn oprechte excuses hiervoor.We kunnen ongeregistreerde briefpost helaas niet traceren in het postproces. Maar we kunnen dit wel melden bij de betreffende afdeling die de post naar het buitenland verwerkt. Zou ik hiervoor uw adresgegevens, uw telefoonnummer en uw e-mailadres mogen ontvangen? Deze gegevens kunt u afgeschermd doorgeven via de Klachtcompleetpagina.Ik zie uw reactie graag tegemoet.Alexandra
    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,Bedankt voor uw toelichting. Het is niet gebruikelijk dat wij meldingen anoniem doorgeven. Ik heb echter in uw geval een uitzondering gemaakt omdat de locatie van de oranje brievenbus inderdaad in uw bericht vermeld staat.Ik heb een melding doorgegeven aan de afdeling die verantwoordelijk is voor het legen van de betreffende brievenbus, zodat zij hiervan op de hoogte zijn. Heel erg bedankt voor uw melding en ik hoop uiteraard dat toekomstige zendingen weer correct op de bestemming aan zullen komen. Voor de overlast bied ik u mijn excuses aan.Met vriendelijke groet,Annet
    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
X
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen