Klacht POSTNL: Post niet aangekomen

Klachtnummer
# 55723
Gebruiker
Bien
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Twee weken geleden een dikke enveloppe met textiel retour gezonden naar internetwinkel. Vervolgens nu nog steeds niet aangekomen!

Gewenste oplossing

Alsnog bezorgen enveloppe

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw Van der Schriek,Bedankt voor uw reactie. Ik vind het heel kwalijk om te vernemen dat uw zending nog niet is aangekomen. Hiervoor bied ik u mijn excuses aan.Helaas heb ik u op 8 april 2014 telefonisch niet kunnen bereiken. Vandaar dat ik u via deze site een bericht toestuur. Tot mijn spijt kan ik briefpost niet traceren. Om deze reden kan ik niet achterhalen wat de reden is dat deze zending nog niet op de bestemming is aangekomen. Hiervan heb ik melding gemaakt. Als afzender heeft u, als het om een herkenbare zending gaat, nog wel de mogelijkheid om een onderzoek in te stellen. We kunnen navraag doen of uw zending of de inhoud wellicht op onze afdeling Onbestelbare poststukken terecht is gekomen. Het formulier dat u hiervoor nodig heeft heb ik inmiddels naar u laten verzenden. Deze kunt u binnen zeven werkdagen op uw adres verwachten.Ik hoop uiteraard dat dit onderzoek een positief resultaat zal opleveren en ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,Annet
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen