Klacht POSTNL: Post niet aangekomen

Klachtnummer
# 351018
Gebruiker
Bambi 112
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Er is post vanaf Adresse Van Cittersstraat 51 b post: 3022 LH opgestuurd naar Polen is bijna 1 maand geleden de post is nog niet aangekomen op de adress in Polen wij willen graag weten waar deze post is gebleven want is een belangerijk document a.u.b

De oplossing

Ik wil weten waar deze brief is en zo stuur het weer terug naar Van Cittersstraat 51 b als niet kan geleverd worden

3 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over uw verzonden post. Deze is nog niet aangekomen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik kan me voorstellen dat u graag wilt weten wanneer de post aankomt. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - Was het via reguliere briefpost of met een track en trace code verzonden? Zo ja, wat is de code?
    - Wat was de verzenddatum en waar heeft u het precies op de bus gedaan?
    - Wat is het adres van de ontvanger?
    - Wat is uw e-mailadres?

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een (privé)reactie op dit bericht.

    Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog andere vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    Bambi 112
    Datum
    Post was reguliere verzonden dus geen trace code op een buiten post in Rotterdam west datum 26-2-2019 bij Mathernesserplein en de ontvanger adress is :86-120 Pruszcz pomorski ulica Spacerowa 7 Poland
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw reactie met de aanvullende informatie. Het spijt me dat deze zending tot op heden nog niet is aangekomen. Graag reageer ik op uw bericht en vertel ik welke actie ik heb ondernomen.

    Er is een melding gemaakt van uw klacht, zodat deze wordt gerapporteerd. Omdat deze melding intern wordt behandeld, krijgt u hier geen reactie meer op. Helaas kan ik u niet vertellen waar uw poststuk is gebleven, omdat deze ongeregistreerd (dus zonder verzendcode) is verzonden. Omdat de brief vanaf de grens over wordt gedragen aan de buitenlandse postdienst, valt ook niet te onderzoeken waar uw post zich momenteel bevindt. Het advies dat ik u kan meegeven is om af te wachten of uw post alsnog aankomt of terug wordt gestuurd.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen