Klacht POSTNL: post niet aangekomen

Irnavlinder#puurnatuur#858

Maandag 13 juli envelop met slab opgestuurd naar walpen 3 2751HE Moerkapelle met 3 postzegels erop. Deze post is nog steeds niet aangekomen.

Het poststuk opzoeken en bezorgen

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van een door u verzonden poststuk. Uw verzonden poststuk is niet bij de geadresseerde aangekomen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik snap dat u wilt dat het poststuk bezorgd wordt. Helaas kunnen we uw poststuk niet achterhalen, omdat het ongeregistreerde post betreft. Wel kan uw klacht geregistreerd worden.

- uw e-mailadres;
    - of u eerder post naar dit adres heeft gestuurd die niet is aangekomen.

Irnavlinder#puurnatuur#858
    adres stond er volledig op, andere post is ook aangekomen op dit adres!
    Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Ik heb uw klacht geregistreerd. Een enkele keer raakt post in het verwerkingsproces zoek. Bijvoorbeeld tijdens het sorteren door onze machines of bij het bezorgen. Bij ongeregistreerde zendingen, zoals bij uw poststuk, kunnen we niet achterhalen wat de oorzaak is van de vermissing. Deze poststukken kunnen we namelijk niet volgen. Bij aangetekende poststukken en pakketten is dit wel mogelijk.
    Aan de hand van de postcode gaan we onderzoeken of het probleem vaker voorkomt Op deze manier kunnen we in de toekomst voorkomen dat dit gebeurt. Ook zal ik collega’s uit dat gebied informeren over uw vermiste poststukken. Mocht uw poststuk alsnog gevonden worden, dan bezorgen we deze uiteraard.
    Mocht het nogmaals voorkomen dat uw post niet wordt bezorgd, dan wil ik u vragen om contact met ons op te nemen.