Klacht POSTNL: post niet aangekomen

Klachtnummer
# 464425
Gebruiker
kleinkinderen
Datum
3 reacties

Details

De klacht

ik heb de post nl app. daar staat op dat ik 4 juli een zomergids van Veronica zou ontvangen . maar tot de dag van vandaag nog steeds niet binnen . Hoe kan dat?

De oplossing

het zou fijn zijn dat ik de post krijg die mij toekomt

3 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van uw post. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik begrijp inderdaad dat u deze zending nog graag wilt ontvangen. Helaas kan ik normale post niet volgen binnen ons proces, waardoor ik niet kan achterhalen waar het poststuk is. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - uw e-mailadres

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.


    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    kleinkinderen
    Datum
    U vraagt mij om mijn e-mailadres te sturen. Prima hierbij mijn e-mail adres
    tboselie@home.nl Wat ik vreemd vind is dat u mijn e-mailadres in een e-mail die u naar mij stuurt , dan hebt u toch mijn e-mail adres.
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Hartelijk dank voor uw reactie op ons bericht. Wij reageren op uw klacht via het platform Klachtenkompas. U krijgt dan vervolgens een e-mail hierover van Klachtenkompas zelf. Wij kunnen uw e-mailadres niet zien, maar hebben dit wel nodig ter registratie van uw klacht.

    Uw klacht staat geregistreerd en zal door de teamleider met de medewerkers binnen uw postcodegebied besproken worden. Er volgt geen persoonlijke terugkoppeling over deze gesprekken, omdat bij brievenbuspost niet te achterhalen valt wat er precies is misgegaan. Door uw klacht te registreren kunnen wij onze dienstverlening en interne processen verbeteren. Bedankt daarvoor.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen