Klacht POSTNL: post niet aangekomen

kleinkinderen

ik heb de post nl app. daar staat op dat ik 4 juli een zomergids van Veronica zou ontvangen . maar tot de dag van vandaag nog steeds niet binnen . Hoe kan dat?

het zou fijn zijn dat ik de post krijg die mij toekomt

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van uw post. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik begrijp inderdaad dat u deze zending nog graag wilt ontvangen. Helaas kan ik normale post niet volgen binnen ons proces, waardoor ik niet kan achterhalen waar het poststuk is. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- uw e-mailadres

kleinkinderen
    U vraagt mij om mijn e-mailadres te sturen. Prima hierbij mijn e-mail adres
    tboselie@home.nl Wat ik vreemd vind is dat u mijn e-mailadres in een e-mail die u naar mij stuurt , dan hebt u toch mijn e-mail adres.

Hartelijk dank voor uw reactie op ons bericht. Wij reageren op uw klacht via het platform Klachtenkompas. U krijgt dan vervolgens een e-mail hierover van Klachtenkompas zelf. Wij kunnen uw e-mailadres niet zien, maar hebben dit wel nodig ter registratie van uw klacht.

Uw klacht staat geregistreerd en zal door de teamleider met de medewerkers binnen uw postcodegebied besproken worden. Er volgt geen persoonlijke terugkoppeling over deze gesprekken, omdat bij brievenbuspost niet te achterhalen valt wat er precies is misgegaan. Door uw klacht te registreren kunnen wij onze dienstverlening en interne processen verbeteren. Bedankt daarvoor.