Klacht POSTNL: Post niet bezirgd, volgens de App zou dit op 26 mei plaats moeten vinden.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 449105
Gebruiker
Benno W
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Post van de Webshop van PostNL wordt niet bezorgd. Heb alles al betaald. Heb dit ook al telefonisch gemeld.

De oplossing

Zorgen dat ik de gekochte postzegels zsm ontvang.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van briefpost. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Mijn excuses dat u deze zending, met bestelde postzegels die u op 26 mei in de app heeft gezien, nog niet heeft ontvangen. Ik kan me voorstellen dat dit niet prettig is. Ondanks het feit dat er in de sortering een foto van dit poststuk is gemaakt voor de app, kan ik briefpost niet traceren. Vermoedelijk is de zending vertraagd. Deze komt normaal gesproken uiterlijk 4 werkdagen nadat u deze in de app heeft gezien nog aan. Ik zie dat er inderdaad een klacht voor u is aangemaakt. U zal hier uiterlijk 10 juni bericht over ontvangen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Benno W
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen oplossing. Men doet zich er wel erg makkelijk vanaf. Ze kunnen er niets aan doen, post is weg en ik heb pech. En geen compensatie. Dus mensen, bestel geen postzegels in de webshop van PostNL. De bezorg enveloppe is niet beveiligd en voor iedereen herkenbaar. Dus zo komt iemand makkelijk aan gratis bestelde postzegels.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen