Klacht POSTNL: Post niet bezorgd,geen verantwoordelijkheid post.nl!!!!!

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 485602
Gebruiker
stapel2020
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Heb een A4 enveloppe opgestuurd naar ics (creditcard),een A4 enveloppe dus geen klein kerstkaartje in de enveloppe zat belangrijke prive informatie,de enveloppe is nooit bezorgd (was antwoordnummer)
Als je post.nl wilt mailen hebben ze geen emailadres,alleen twitter of facebook dit heb ik niet en bellen doe ik niet omdat ik het antwoord op papier wil.
Op hun site staat dat als ze de post niet bezorgd hebben dan is het pech hebben voor jou dat is toch te gek voor woorden,gemakkelijk geen verantwoordelijkheid nemen.
Ga aangifte doen bij de polite,wegens diefstal.
Ook mocht een onverlaat mijn gegevens gebruiken,ook dan stel ik post.nl aansprakelijk voor al de geleden schade.
waardeloos bedrijf,word tijd dat er eens concurentie bij komt want nu hebben ze een monopoly positie.

De oplossing

Zorgen dat deze brief alsnog bezorgd word of anders retour zend naar mij op de achterzijde staan mijn postcode en huisnummer

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van een door u verzonden poststuk. U geeft aan dat uw verzonden poststuk niet bij de geadresseerde is aangekomen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik begrijp dat u zich zorgen maakt, omdat het poststuk privacy gevoelige informatie bevat. U heeft geen track en trace code meegezonden. Daarom ga ik ervan uit dat u voor een verzendmethode zonder track en trace heeft gekozen. In dat geval kan ik de huidige status van uw poststuk niet achterhalen en is het voor mij niet mogelijk om ervoor te zorgen dat uw poststuk alsnog (retour) wordt bezorgd. Wat ik wel voor u kan doen is een registratie van de vermissing maken.

    Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - uw e-mailadres;
    - de exacte datum waarop u het poststuk ter verzending heeft aangeboden;
    - het volledige adres van de geadresseerde (inclusief huisnummer en postcode);
    - of u eerder post naar dit adres heeft gestuurd die niet is aangekomen.

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een (privé)reactie op dit bericht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw privébericht met aanvullende informatie. Graag informeer ik u.

    Ik vind het erg spijtig dat ook een door u verzonden poststuk niet is aangekomen. Omdat briefpost verder niet te traceren is in ons proces is het tot mijn spijt niet mogelijk te achterhalen wat er precies misgegaan is. Uw klacht heb ik doorgegeven aan de afdeling die gaat over de postsortering en -bezorging op het adres van de geadresseerde. Hier wordt de melding besproken met de betrokken medewerkers en zal er extra aandacht worden besteed aan de postbezorging. Ook zullen we onderzoeken of er in het betreffende postcodegebied meer problemen zijn met de postbezorging en op die manier verbetering doorvoeren waar nodig. Omdat dit intern wordt opgepakt zult u hier zelf geen bericht meer over krijgen. Ik vertrouw erop dat de kwaliteit van de bezorging weer op het niveau gaat komen wat u van PostNL mag verwachten. Mijn excuses voor de overlast die u van deze situatie heeft ondervonden.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
stapel2020
Datum
Uiteindelijke oplossing
Eigenlijk geen oplossing, ben mijn brief met belangrijke stukken erin gewoon kwijt.....
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen