Klacht POSTNL: Post niet bezorgd

Klachtnummer
# 447480
Gebruiker
ingrid
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Onlangs heb ik een klacht ingediend over de slechte bezorg wijze van mijn post. Na een irritatie met onze bezorger waar de politie bij aan te pas is gekomen, ging onze post bezorger eerst de post verfrommelde. Daar heb ik een klacht over ingediend en deze werd niet serieus genomen.
Nu krijg ik mijn post helemaal niet meer....... Ik hoop dat de postnl hier iets aan gaat doen

De oplossing

Op z'n minst de bezorger aan spreken op zijn slechte gedrag
En wat mij betreft een bezorger niet de wijk laten bezorgen waar hij/zij zelf woont

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat de bezorging op uw adres nog niet naar tevredenheid verloopt. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Door middel van uw gegevens heb ik uw meldingen erbij gepakt. Uw klacht in verband met de verfrommelde post is vandaag door ons doorgegeven aan de leidinggevende van de bezorgafdeling, hij of zij zal actie ondernemen en de betreffende bezorger aanspreken. Mochten er passende maatregelen getroffen moeten worden dan zal de leidinggevende daar zijn of haar verantwoordelijkheid in nemen, ik kan u verzekeren dat we iedere melding serieus behandelen.

    U geeft nu aan dat u helemaal geen post meer ontvangt, dat is uiteraard niet de bedoeling. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding over de vermiste post direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - Van welke afzenders zijn de vermiste poststukken afkomstig en op welke datum zijn deze poststukken verstuurd?

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding op Klachtenkompas verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een privéreactie op dit bericht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    ingrid
    Datum
    Het poststuk is inmiddels bezorgt (helaas te laat)

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen