Klacht POSTNL: Post niet bezorgd bij geadresseerde

Klachtnummer
# 148948
Gebruiker
Perez
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ruim voor kerst had ik een mooie KERSTKAART gekocht voor mijn zoon in AMSTERDAM. Gebracht naar een postagentschap,PORTO betaald. Maar na enige weken kreeg ik die kaart terug met de mededeling dat geadresseerde was vertrokken. Mijn zoon heeft een koopappartementen in Amsterdam, en woont nog STEEDS daar. Heb al ettelijke vele schriftelijke reacties ontvangen van postnl,maar ik ben mijn geld,hoeweinig het ook is,kwijt en dat wil ik niet.

De oplossing

Financiële genoegdoening,want ik kan niet gaan zeggen "" ik heb geen geld,verstuurd een enveloppe of pakket voor mij. Dat gaan ze niet doen. Ik heb die geretourneerde enveloppe thuis bij mij.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw Lew-Perez,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat een door u verzonden briefpostzending onterecht retour is gekomen. Mijn excuses hiervoor.

    Gezien de verzendwijze is het niet mogelijk om restitutie uit te keren. Wel kan ik voor u een melding maken, zodat herhaling in de toekomst kan worden voorkomen. Mag ik daartoe het adres van de geadresseerde ontvangen?

    Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u in de toekomst vragen of klachten hebben over de dienstverlening van PostNL, dan kunt u contact opnemen via postnl.nl/klantenservice.

    Met vriendelijke groet,

    Sven
    PostNL

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen