Klacht POSTNL: Post niet bezorgd bij geadresseerde

Perez

Ruim voor kerst had ik een mooie KERSTKAART gekocht voor mijn zoon in AMSTERDAM. Gebracht naar een postagentschap,PORTO betaald. Maar na enige weken kreeg ik die kaart terug met de mededeling dat geadresseerde was vertrokken. Mijn zoon heeft een koopappartementen in Amsterdam, en woont nog STEEDS daar. Heb al ettelijke vele schriftelijke reacties ontvangen van postnl,maar ik ben mijn geld,hoeweinig het ook is,kwijt en dat wil ik niet.

Financiële genoegdoening,want ik kan niet gaan zeggen "" ik heb geen geld,verstuurd een enveloppe of pakket voor mij. Dat gaan ze niet doen. Ik heb die geretourneerde enveloppe thuis bij mij.

Geachte mevrouw Lew-Perez,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat een door u verzonden briefpostzending onterecht retour is gekomen. Mijn excuses hiervoor.

Gezien de verzendwijze is het niet mogelijk om restitutie uit te keren. Wel kan ik voor u een melding maken, zodat herhaling in de toekomst kan worden voorkomen. Mag ik daartoe het adres van de geadresseerde ontvangen?

Sven
    PostNL