Klacht POSTNL: Post niet bezorgd

Klachtnummer
# 465727
Gebruiker
Muzikant
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Twee keer een brief verstuurd naar mijn verzekering en beide keren niet aangekomen. Tussen de brieven versturen zaten 3 week. Toch wel heel vervelend. Het vertrouwen in post.nl is al niet hoog ,maar zo wordt het nog minder

De oplossing

Weten waarom twee keer mijn post niet is bezorgd bij de verzekering.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van uw post. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Uiteraard snap ik dat u graag wilt weten waarom uw zendingen niet bezorgd zijn. Helaas kunnen wij normale post niet volgen binnen ons proces, waardoor ik dit helaas niet kan achterhalen. Ik wil er wel graag een melding voor uitzetten, zodat er intern naar gekeken kan worden.

    Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - het adres waar u de poststukken naartoe heeft gestuurd;
    - Het adres van de brievenbus of PostNL punt waar u de zending op de bus heeft gedaan (dit is terug te vinden via www.postnl.nl/locatiewijzer);
    - uw e-mailadres

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.


    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen