Klacht POSTNL: Post niet bezorgd

Muzikant

Twee keer een brief verstuurd naar mijn verzekering en beide keren niet aangekomen. Tussen de brieven versturen zaten 3 week. Toch wel heel vervelend. Het vertrouwen in post.nl is al niet hoog ,maar zo wordt het nog minder

Weten waarom twee keer mijn post niet is bezorgd bij de verzekering.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van uw post. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Uiteraard snap ik dat u graag wilt weten waarom uw zendingen niet bezorgd zijn. Helaas kunnen wij normale post niet volgen binnen ons proces, waardoor ik dit helaas niet kan achterhalen. Ik wil er wel graag een melding voor uitzetten, zodat er intern naar gekeken kan worden.

- het adres waar u de poststukken naartoe heeft gestuurd;
    - Het adres van de brievenbus of PostNL punt waar u de zending op de bus heeft gedaan (dit is terug te vinden via www.postnl.nl/locatiewijzer);
    - uw e-mailadres