Klacht POSTNL: Post niet bezorgd

Klachtnummer
# 410184
Gebruiker
Bezigemoeder2019
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Brief vorige week woensdag verstuurd.

Vandaag woensdag en nog niks binnen.

Hoe zit het met me cadeaukaart die er in zat voor de kerst?!

Gewenste oplossing

Ik wil mijn 60 e cadeaubon terug.

Of 60 euro contant.

Niet netjes als misschien een medewerker er met mijn bon vandoor gaat..

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van briefpost. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Mijn excuses voor het feit dat u deze zending niet heeft ontvangen. Ik kan me voorstellen dat dit niet prettig is. Ik heb echter niet de mogelijkheid om voor u te achterhalen wat er met deze zending is gebeurd. Alleen pakketten of aangetekende brieven zijn te traceren. Van briefpost wordt geen administratie bijgehouden en het is niet mogelijk om een onderzoek te starten naar vermiste post. Briefpost is niet verzekerd bij schade of verlies. Ik zie dat er naar aanleiding van uw contact met onze klantenservice een klacht is geregistreerd om de bezorging in de gaten te houden en te verbeteren. Omdat dit intern wordt opgepakt zal u hier geen verder bericht over ontvangen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen