Klacht POSTNL: Post niet bezorgd

Bezigemoeder2019

Brief vorige week woensdag verstuurd.

Vandaag woensdag en nog niks binnen.

Hoe zit het met me cadeaukaart die er in zat voor de kerst?!

Ik wil mijn 60 e cadeaubon terug.

Of 60 euro contant.

Niet netjes als misschien een medewerker er met mijn bon vandoor gaat..

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van briefpost. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Mijn excuses voor het feit dat u deze zending niet heeft ontvangen. Ik kan me voorstellen dat dit niet prettig is. Ik heb echter niet de mogelijkheid om voor u te achterhalen wat er met deze zending is gebeurd. Alleen pakketten of aangetekende brieven zijn te traceren. Van briefpost wordt geen administratie bijgehouden en het is niet mogelijk om een onderzoek te starten naar vermiste post. Briefpost is niet verzekerd bij schade of verlies. Ik zie dat er naar aanleiding van uw contact met onze klantenservice een klacht is geregistreerd om de bezorging in de gaten te houden en te verbeteren. Omdat dit intern wordt opgepakt zal u hier geen verder bericht over ontvangen.