Opgelost door POSTNL: Post niet bezorgd

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 35021
Gebruiker
Rondeboom
Datum
2 reacties

Details

De klacht

De Digitaalgids van september 2013 heb ik niet ontvangen.
Die wil ik graag alsnog hebben.
Dank u.

De oplossing

Ik wil dit item zo spoedig mogelijk ontvangen.

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw Rondeboom-Krop,Hartelijk bedankt voor uw bericht op deze website. In uw bericht geeft u aan dat u de Digitaalgids van de Consumentenbond niet heeft ontvangen. Hiervoor bied ik u mijn excuses aan.Helaas heb ik u telefonisch niet kunnen bereiken, vandaar dat ik u via deze website een bericht stuur. Tot mijn spijt kan ik niet voor u achterhalen wat de reden is geweest dat u dit poststuk niet heeft ontvangen, omdat ik briefpost niet kan traceren. Ook heb ik niet de mogelijkheid om ervoor te zorgen dat u deze gids alsnog ontvangt, wellicht kunt u hiervoor contact opnemen met de afzender.Van het feit dat u deze zending niet heeft ontvangen heb ik uiteraard melding gemaakt om de bezorging op uw adres in de gaten te houden. Ik ga ervan uit dat de gemaakte melding ervoor zal zorgen dat de bezorging weer correct zal verlopen. Mocht dit niet het geval zijn verneem ik dit uiteraard graag van u.Met vriendelijke groet,Annet
    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    Rondeboom
    Datum
    Dit was de 4e of 5e keer dat ik post niet heb ontvangen.
    Ik hoop dat dit in de toekomst beter zal gaan.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Rondeboom
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over POSTNL?