Klacht POSTNL: Post niet bezorgt

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 511283
Gebruiker
Merdeka
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Post wel in de app maar niet in de bus.
Post in de app was in half formaat afgedrukt?

De oplossing

Geen post ontvangen wel vermeld in de app.
Brief In de app afgedrukt in half formaat. ??

3 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de postbezorging op uw adres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag nog de volgende informatie:

    - op welke data u deze post had verwacht;
    - de afzenders van deze poststukken;
    - uw e-mailadres.

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een (privé)reactie op dit bericht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    Merdeka
    Datum
    De post zou op 12 januari 2021 worden bezorgd.
    De afzender is Bevolkingsonderzoek.
    Kamerlingh onneslaan 6
    8218 MA Lelystad
    Mijn email adres is, adiemerdeka@msn.com
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Hartelijk dank voor uw reactie en aanvullende informatie. Graag wil ik u erop attent maken dat u deze informatie via een openbaar bericht heeft gestuurd en hierdoor privacygevoelige gegevens zoals uw e-mailadres openbaar staan. Wellicht kunt u voor de zekerheid uw bericht aanpassen of verwijderen. Graag reageer ik op uw bericht.

    Omdat er van briefpost geen administratie wordt bijgehouden kan ik niet achterhalen waar de post zich bevindt. De afbeeldingen in Mijn Post worden gemaakt tijdens het sorteerproces. Mogelijk is er later in het proces vertraging ontstaan, poststukken kunnen er na de aankondiging in de app uiterlijk vijf bezorgdagen (dinsdag tot en met zaterdag) over doen. Omdat u aangeeft dat het poststuk werd verwacht op 12 januari, raad ik u aan om tot en met zaterdag 16 januari af te wachten. Als het poststuk na zaterdag nog niet bij u afgeleverd is dan raad ik u aan om contact op te nemen met onze Klantenservice om een klacht te registreren. Mijn excuses voor de ontstane overlast en vertraging.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Merdeka
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen