Klacht POSTNL: Post niet bezorgt

sad Niet opgelost
Merdeka

Post wel in de app maar niet in de bus.
Post in de app was in half formaat afgedrukt?

Geen post ontvangen wel vermeld in de app.
Brief In de app afgedrukt in half formaat. ??

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de postbezorging op uw adres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag nog de volgende informatie:

- op welke data u deze post had verwacht;
    - de afzenders van deze poststukken;
    - uw e-mailadres.

Merdeka
    De post zou op 12 januari 2021 worden bezorgd.
    De afzender is Bevolkingsonderzoek.
    Kamerlingh onneslaan 6
    8218 MA Lelystad
    Mijn email adres is, adiemerdeka@msn.com

Hartelijk dank voor uw reactie en aanvullende informatie. Graag wil ik u erop attent maken dat u deze informatie via een openbaar bericht heeft gestuurd en hierdoor privacygevoelige gegevens zoals uw e-mailadres openbaar staan. Wellicht kunt u voor de zekerheid uw bericht aanpassen of verwijderen. Graag reageer ik op uw bericht.

Omdat er van briefpost geen administratie wordt bijgehouden kan ik niet achterhalen waar de post zich bevindt. De afbeeldingen in Mijn Post worden gemaakt tijdens het sorteerproces. Mogelijk is er later in het proces vertraging ontstaan, poststukken kunnen er na de aankondiging in de app uiterlijk vijf bezorgdagen (dinsdag tot en met zaterdag) over doen. Omdat u aangeeft dat het poststuk werd verwacht op 12 januari, raad ik u aan om tot en met zaterdag 16 januari af te wachten. Als het poststuk na zaterdag nog niet bij u afgeleverd is dan raad ik u aan om contact op te nemen met onze Klantenservice om een klacht te registreren. Mijn excuses voor de ontstane overlast en vertraging.