Klacht POSTNL: Post niet geleverd ondanks aangetekend verstuurd

Hekwerk123

Ik heb een brief aangetekend verstuurd en deze is nog steeds niet afgeleverd. De brief heb ik 28 december gepost. Servicedesk is onbereikbaar.

Ik wil weten waar mijn brief is en wanneer deze wordt bezorgd. Ik betaal extra zodat ik zeker weet dat het bezorgd wordt maar vervolgens wordt het gewoon niet bezorgd.

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over een zending. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik begrijp dat u wilt weten wanneer u uw pakket aankomt bij de geadresseerde. Graag informeer ik u hierover.

Om te achterhalen waar uw pakket zich momenteel bevindt heb ik van u de verzendcode nodig. Dit nummer begint met 3S en staat op uw verzendbewijs. U kunt met de verzendcode ook zelf uw zending volgen via postnl.nl. Als u niet (meer) over de barcode beschikt kan ik geen status voor u achterhalen en is een onderzoek naar uw zending niet mogelijk.

* Track & trace code van de aangetekende brief;
    * Adres van ontvanger.