Klacht POSTNL: post niet of verkeerd bezorgd

Klachtnummer
# 2020
Gebruiker
Chris Westerman
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Het komt regelmatig, maandelijks, voor dat post niet of onjuist wordt bezorgd. Ik heb aanmaningen gekregen van bedrijven waarvan de nota niet ontvangen is. Navraag levert niets op. Ook privacy gevoelige post (herkenbaar) zoals pensioenfonds/pasjes bank/SVB worden op verkeerd adres bezorgd.

De oplossing

naar aanleiding van uw vraag kan ik u mededelen dat het om het volgende adres gaat: 3861CE 4

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Beste heer Westerman,
    Namens PostNL mijn excuses voor het feit dat de bezorging van uw post niet correct wordt uitgevoerd. Om de klacht te kunnen registreren en behandelen zouden wij graag uw adresgegevens, telefoonnummer en/of e-mailadres ontvangen. Deze gegevens kunt u afgeschermd doorgeven via de Klachtcompleetpagina.

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen