Opgelost door POSTNL: Post niet ontvangen, luie bezorgers.

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 459622
Gebruiker
Tomas Meister
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Post niet bezorgd.. als ik terugkijk naar mijn bestelde pakketten van 2020 is er misschien 1 van de 40 pakketten maar op tijd bezorgd, laks bedrijf zeg.. kansloos. Zou toch je core business moeten zijn om op tijd te kunnen leveren als bezorgdienst?

Gewenste oplossing

Nieuw personeel aannemen en het bedrijf omgooien naar iets wat wel werkt. Momenteel alleen de naam veranderen naar Lost nl.
Geboden oplossing
Postpakket 2 dagen later geleverd.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van diverse zendingen. Uw zendingen worden niet op tijd bezorgd. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    De context van uw klacht is mij niet helemaal duidelijk. U heeft het in uw bericht zowel over post als pakketten. Bedoelt u één van die twee zaken of beide? Kunt u ook aangeven in welk opzicht de zendingen niet op tijd komen; bijvoorbeeld de bezorgdatum of het tijdsvenster? Mocht u een recent voorbeeld hebben, dan wil ik u verzoeken die mee te sturen, zodat u beter geholpen kunt worden.

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een (privé)reactie op dit bericht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van diverse zendingen. Uw zendingen worden niet op tijd bezorgd. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    De context van uw klacht is mij niet helemaal duidelijk. U heeft het in uw bericht zowel over post als pakketten. Bedoelt u één van die twee zaken of beide? Kunt u ook aangeven in welk opzicht de zendingen niet op tijd komen; bijvoorbeeld de bezorgdatum of het tijdsvenster? Mocht u een recent voorbeeld hebben, dan wil ik u verzoeken die mee te sturen, zodat u beter geholpen kunt worden.

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een (privé)reactie op dit bericht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen