Opgelost door POSTNL: Post niet ontvangen, luie bezorgers.

sad Opgelost
Tomas Meister

Post niet bezorgd.. als ik terugkijk naar mijn bestelde pakketten van 2020 is er misschien 1 van de 40 pakketten maar op tijd bezorgd, laks bedrijf zeg.. kansloos. Zou toch je core business moeten zijn om op tijd te kunnen leveren als bezorgdienst?

Nieuw personeel aannemen en het bedrijf omgooien naar iets wat wel werkt. Momenteel alleen de naam veranderen naar Lost nl.
Postpakket 2 dagen later geleverd.

Geachte heer,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van diverse zendingen. Uw zendingen worden niet op tijd bezorgd. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

De context van uw klacht is mij niet helemaal duidelijk. U heeft het in uw bericht zowel over post als pakketten. Bedoelt u één van die twee zaken of beide? Kunt u ook aangeven in welk opzicht de zendingen niet op tijd komen; bijvoorbeeld de bezorgdatum of het tijdsvenster? Mocht u een recent voorbeeld hebben, dan wil ik u verzoeken die mee te sturen, zodat u beter geholpen kunt worden.

Geachte heer,