Klacht POSTNL: Post niet ontvangen

Marisss

Mijn oma die weinig te besteden heeft had mij een kaartje gestuurd met geld erin.. ook een beetje dom maar zij dacht dit kan wel een keer. Maar niet dus want het kaartje is nooit aangekomen dus is het kaartje waarschijnlijk door de bezorger of iets open gemaakt en het geld eruit gepakt.. ze heeft het 2 weken geleden al opgestuurd dus neem ik aan dat ik hem niet meer zal krijgen! Ik werkte zelf ook bij post nl en ik weet dat jullie niks met klachten doen! Gewoon de klacht uitprinten en in het post vakje van de betreffende bezorger leggen en vragen of ie gelezen is!

Graag beter naar personeel kijken die post achter houden voor zichzelf..

Geachte heer, mevrouw De Vries,

Hartelijk dank voor uw bericht op Klachtenkompas. Ik vind het erg spijtig om te vernemen dat een kaartje met geld erin van uw oma niet is aangekomen. Mijn excuses hiervoor. Graag reageer ik op uw bericht.

Van briefpost wordt geen administratie bijgehouden. Hierdoor kan ik het poststuk niet traceren en kan ik helaas niet achterhalen wat er precies met deze kaart is gebeurd. Overigens raden we af om geld in een envelop te versturen, desalniettemin hoort uiteraard ook deze post netjes aan te komen. Het spijt me om te vernemen dat er naar uw mening niets met klachten wordt gedaan, dit is namelijk wel degelijk het geval. Om uw klacht te kunnen melden bij de bezorg- en sorteerafdeling ontvang ik graag de verzenddatum en de naam en woonplaats van uw oma. U mag deze gegevens uiteraard versturen in een privé-bericht.

Ik zie uw reactie graag tegemoet,

Tamar
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
    Geachte mevrouw De Vries,

Dank u wel voor uw reactie met de aanvullende info.

Ik heb melding voor je aangemaakt dat dit is voorgevallen. Er zal nu aan de hand van je postcode worden gekeken worden of het vaker voorkomt. Mocht dit het geval zijn dan zal er een onderzoek worden gestart naar de reden en oplossing hiervan.

Jurgen
    PostNL
    Marisss
    Post nl is aan de deur geweest.. helaas was ik even boodschappen aan het doen. Ik geloof dat onze postbezorger die altijd perfect zijn werk heeft gwdaan ..niet meer in onze straat loopt. Ik zie nu telkens een buitenlandse man lopen en er zijn al meerdere dingen niet aangekomen waarvan ik weet dat ik ze zou krijgen..
    Geachte mevrouw De Vries,

Hartelijk dank voor uw reactie. Jammer dat u onze medewerker net niet heeft aangetroffen. Ik heb een verzoek uitgezet om opnieuw even contact met je op te nemen naar aanleiding van het briefje dat u heeft gekregen. Ik ga ervan uit dat er uiterlijk 28 juni contact met u wordt opgenomen.

U geeft verder in uw bericht aan dat er meerdere dingen niet zijn aangetroffen. Ging dat ook om briefpost of waren het zendingen met een 3S-code. Wanneer was dit op de bus gedaan en weet u zeker dat dit via PostNL is verzonden?

Ik zie uw reactie graag tegemoet.

Irene
    PostNL