Klacht POSTNL: Post niet ontvangen

Klachtnummer
# 442017
Gebruiker
Legebrievenbus
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Via de post.nl app zag ik dat ik afgelopen zaterdag 2 mei zes stuks aan mij gerichte brieven zou ontvangen.
Echter niets in brievenbus. Tot op heden 7 mei.
Tweemaal bericht aan post nl gestuurd. Geen antwoord ontvangen. Print screen erbij van app.

De oplossing

Ik wil deze 6 stuks brieven ontvangen.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u via Mijn Post afbeeldingen heeft gezien van uw poststukken, maar tot op heden de zendingen niet heeft ontvangen. Ik kan me voorstellen dat u hier teleurgesteld over bent en een oplossing wilt. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Omdat er van briefpost geen administratie wordt bijgehouden kan ik niet achterhalen waar de post zich bevindt. De afbeeldingen in Mijn Post worden gemaakt tijdens het sorteerproces. Mogelijk is er later in het proces vertraging ontstaan, poststukken kunnen er uiterlijk vijf bezorgdagen (dinsdag tot en met zaterdag) over doen.

    Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - Heeft u de poststukken inmiddels ontvangen of zijn ze nog niet aangekomen?

    - Van welke afzenders zijn de poststukken afkomstig?

    - Wat is uw e-mailadres?

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding op Klachtenkompas verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een privéreactie op dit bericht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen