Klacht POSTNL: Post niet ontvangen

# 442017
Legebrievenbus

Via de post.nl app zag ik dat ik afgelopen zaterdag 2 mei zes stuks aan mij gerichte brieven zou ontvangen.
Echter niets in brievenbus. Tot op heden 7 mei.
Tweemaal bericht aan post nl gestuurd. Geen antwoord ontvangen. Print screen erbij van app.

Ik wil deze 6 stuks brieven ontvangen.

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u via Mijn Post afbeeldingen heeft gezien van uw poststukken, maar tot op heden de zendingen niet heeft ontvangen. Ik kan me voorstellen dat u hier teleurgesteld over bent en een oplossing wilt. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Omdat er van briefpost geen administratie wordt bijgehouden kan ik niet achterhalen waar de post zich bevindt. De afbeeldingen in Mijn Post worden gemaakt tijdens het sorteerproces. Mogelijk is er later in het proces vertraging ontstaan, poststukken kunnen er uiterlijk vijf bezorgdagen (dinsdag tot en met zaterdag) over doen.

- Heeft u de poststukken inmiddels ontvangen of zijn ze nog niet aangekomen?

- Van welke afzenders zijn de poststukken afkomstig?

- Wat is uw e-mailadres?