Klacht POSTNL: post niet ontvangen/ geen reactie op klacht

Klachtnummer
# 1953
Gebruiker
Antoinette Koopman
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Al een aantal malen heb ik mijn post niet bezorgt gekregen, krijg ik post dat voor iemand anders is, of komt post die ik verstuur helemaal niet aan. Hierdoor krijg ik wel eens een betalingsherinnering terwijl ik de rekening zelf nooit gekregen heb. Het grootste dieptepunt is dat we een paar maanden geleden de rouwkaart van het overlijden van onze vriend nooit hebben ontvangen, en met ons nog vele anderen. Ik heb steeds weer een klacht ingediend, maar krijg geen enkele reactie van Post.nl. Dat vind ik nog het meest kwalijk dat ik genegeerd wordt door post.nl

De oplossing

Het zou al een stuk schelen als Post.nl mij een fatsoenlijk antwoord zou geven op mijn mails.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Namens PostNL mijn excuses voor het feit dat u geen reactie heeft ontvangen op de melding van uw klachten. Zeker voor wat betreft niet ontvangen rouwkaarten, daar deze post met de grootst mogelijke zorgvuldigheid wordt verwerkt en bezorgd.Om na te kunnen gaan waarom u geen terugkoppeling heeft ontvangen zou ik graag uw adresgegevens , telefoonnummer en/of e-mailadres ontvangen. Deze gegevens kunt u afgeschermd doorgeven via de Klachtcompleetpagina.

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen