Klacht POSTNL: Post niet ontvangen.

Klachtnummer
# 17499
Gebruiker
Anoniem
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Wij missen de laaste weken veelvuldig post. Post die wel is verzonden maar niet door ons wordt ontvangen.

De oplossing

Ik wil geen geld maar dat de post normaal wordt bezorgd.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer Haverkamp,Bedankt voor uw melding op Klachtenkompas. Het is niet prettig wanneer u post mist en op uw adres post wordt bezorgd die bestemd is voor andere adressen. Namens PostNL mijn excuses hiervoor.Naar aanleiding van uw bericht heb ik telefonisch contact met u opgenomen. Zoals afgesproken heb ik een melding gemaakt voor de bezorgafdeling. Binnen vijf werkdagen zullen de medewerkers zijn aangesproken op de bezorgkwaliteit. Ik ga ervan uit dat de postbezorging op uw adres weer op het niveau gaat komen wat u van PostNL mag verwachten. Vanzelfsprekend vernemen wij het graag mocht er toch weer iets mis gaan met de postbezorging.Met vriendelijke groet,Mirjam
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen