Opgelost door POSTNL: Post niet ontvangen

Geertrui

Er is donderdag 31 oktober 7brieven naar mij doorgestuurd maar heb deze niet ontvangen t is nu woensdag 6november waar is mijn post deze komt Utrecht en moet naar Hengstdijk in zeeland dit is niet de eerste keer toen ik een postbus had kwam deze wel maar nu richting de camping waar ik verblijf komt er niks

Mijn post zoeken en naar mij toesturen waar gaat mijn post naar toe niet naar mij

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over de door u te ontvangen briefpost zendingen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht

Wat naar dat u al enige tijd op uw poststukken wacht. Ik zie dat er ook een paar van Sandd tussen zitten, deze bezorgen wij niet en dragen wij over aan Sandd. Hier gaat echter wel een hele tijd overheen.

Onze medewerkers doen hun best om uw post correct en tijdig te bezorgen. Mijn excuses dat dit in uw geval niet is gebeurd. Ik wil uw melding doorzetten naar de leidinggevende in uw bezorggebied. Hij/zij gaat onderzoeken of dit probleem in uw postcodegebied vaker voorkomt en zal waar nodig actie ondernemen. Omdat de afzender uw poststuk als gewone post (en daarmee zonder trackingcode) heeft verzonden, is uw poststuk niet te volgen in onze systemen. Ik hoop dat u hier begrip voor heeft.

* De namen van alle afzenders;
    * Uw e-mailadres.

Geertrui
    Sorry was mijn e-mailadres vergeten te vermelden dat is vantoorjan@gmail.com ook wil ik vragen kan ik mijn post nu wel laten doorsturen of ben ik dat ook kwijt want ik durf ze haast niet door te laten sturen want t is niet de eerste keer dat dit gebeurd

Hartelijk dank voor uw reactie.

Ik heb de foto's nogmaals bekeken, maar ik zie dat het huisnummer bij het adres ontbreekt. Wij bezorgen op postcode en huisnummer. Niet op naam. De kans is daarom groot dat de post retour afzender is gestuurd. Ik raad u daarom aan om contact op te nemen met de afzender, om uw adreswijziging door te geven. De afzender kan de post dan opnieuw naar uw nieuwe adres toesturen.

Mocht de nieuwe bewoner van uw oude adres nogmaals post voor u ontvangen, dan is het het beste dat diegene de zwarte codeercode en oranje streepjescode doorstreept met een pen of afgeplakt en het huisnummer van uw nieuwe adres vermeldt.

Ook is het mogelijk dat u bij ons een Verhuisservice aanvraagt. Dit kan via: www.verhuisservice.nl/. Wij vangen dan de post gericht aan uw oude adres op in het sorteercentrum, en sturen deze door naar uw nieuwe adres. Dit geldt wel alleen voor de post die de afzender via PostNL verstuurd. Post van andere postbedrijven zoals Sandd, sturen wij niet door.

Geertrui
Opletten dat het huisnummer vermeld staat en de streepjescode en zwarte code doorstrepen

Ook een klacht indienen over ?