Opgelost door POSTNL: Post niet ontvangen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 400571
Gebruiker
Geertrui
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Er is donderdag 31 oktober 7brieven naar mij doorgestuurd maar heb deze niet ontvangen t is nu woensdag 6november waar is mijn post deze komt Utrecht en moet naar Hengstdijk in zeeland dit is niet de eerste keer toen ik een postbus had kwam deze wel maar nu richting de camping waar ik verblijf komt er niks

De oplossing

Mijn post zoeken en naar mij toesturen waar gaat mijn post naar toe niet naar mij

3 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over de door u te ontvangen briefpost zendingen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht

    Wat naar dat u al enige tijd op uw poststukken wacht. Ik zie dat er ook een paar van Sandd tussen zitten, deze bezorgen wij niet en dragen wij over aan Sandd. Hier gaat echter wel een hele tijd overheen.

    Onze medewerkers doen hun best om uw post correct en tijdig te bezorgen. Mijn excuses dat dit in uw geval niet is gebeurd. Ik wil uw melding doorzetten naar de leidinggevende in uw bezorggebied. Hij/zij gaat onderzoeken of dit probleem in uw postcodegebied vaker voorkomt en zal waar nodig actie ondernemen. Omdat de afzender uw poststuk als gewone post (en daarmee zonder trackingcode) heeft verzonden, is uw poststuk niet te volgen in onze systemen. Ik hoop dat u hier begrip voor heeft.

    Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:
    * De namen van alle afzenders;
    * Uw e-mailadres.

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    Geertrui
    Datum
    Sorry was mijn e-mailadres vergeten te vermelden dat is vantoorjan@gmail.com ook wil ik vragen kan ik mijn post nu wel laten doorsturen of ben ik dat ook kwijt want ik durf ze haast niet door te laten sturen want t is niet de eerste keer dat dit gebeurd
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Hartelijk dank voor uw reactie.

    Ik heb de foto's nogmaals bekeken, maar ik zie dat het huisnummer bij het adres ontbreekt. Wij bezorgen op postcode en huisnummer. Niet op naam. De kans is daarom groot dat de post retour afzender is gestuurd. Ik raad u daarom aan om contact op te nemen met de afzender, om uw adreswijziging door te geven. De afzender kan de post dan opnieuw naar uw nieuwe adres toesturen.

    Mocht de nieuwe bewoner van uw oude adres nogmaals post voor u ontvangen, dan is het het beste dat diegene de zwarte codeercode en oranje streepjescode doorstreept met een pen of afgeplakt en het huisnummer van uw nieuwe adres vermeldt.

    Ook is het mogelijk dat u bij ons een Verhuisservice aanvraagt. Dit kan via: www.verhuisservice.nl/. Wij vangen dan de post gericht aan uw oude adres op in het sorteercentrum, en sturen deze door naar uw nieuwe adres. Dit geldt wel alleen voor de post die de afzender via PostNL verstuurd. Post van andere postbedrijven zoals Sandd, sturen wij niet door.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Geertrui
Datum
Uiteindelijke oplossing
Opletten dat het huisnummer vermeld staat en de streepjescode en zwarte code doorstrepen
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over ?