Klacht POSTNL: Post niet ontvangen

Status
happy Niet opgelost
Klachtnummer
# 391025
Gebruiker
A.A. Baelemans
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Post niet ontvangen. Vandaag was mijn verjaardag. Mensen weten dat ik het leuk vind om papieren felicitaties te ontvangen. Een aantal sturen kaarten. Rekening houdend met drukte of andere oorzaken voor vertraging. Gisteren had ik ca 5 of 6 kaarten moeten krijgen via de PostNL-app. Ze zijn dus gescande. Mensen hebben ze op de bus gedaan. Vrijwel allen wonen in hetzelfde postcode gebied.
Misschien morgen? Dan ben ik niet meer jarig. Sommige kaarten kosten ook een aantal euro's. Postzegels worden duurder, de betrouwbaarheid van PostNL wordt minder, de salarissen van de top gaat omhoog, de service gaat omlaag. Er zit iets niet goed, daar hoef je geen studie voor te hebben gehad. En het ligt niet aan de postbode in de straat, toch? Moeten we gewoon alle "snailmail" afschaffen? Probleem opgelost.

Gewenste oplossing

Track&Trace ook voor gewone post? Onderzoek waar het fout gaat tussen scannen en bezorgen. Betrouwbaarheid en service weer op een aanvaardbaar nivo. En wijziging van de website voor post of pakket zonder Track&Trace. Iets anders dan "sorry, kunnen we niks voor u doen".
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
happy

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de postbezorging. U zou post moeten ontvangen, maar dat is niet op de aangegeven dag bezorgd. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ten eerste wil ik u nog van harte feliciteren met uw verjaardag. Ik kan me voorstellen dat het niet leuk is dat de post niet allemaal aankomt. Hiervoor wil ik mijn excuses aanbieden.

    Ondanks dat uw post gefotografeerd is, kunnen we uw post niet volgen tijdens het bezorgproces. Het komt soms voor dat post in het verwerkingsproces zoek raakt, bijvoorbeeld tijdens het sorteren of het bezorgen. Helaas kan ik niet achterhalen wat de oorzaak is van de vermissing. Omdat de afzender uw poststuk zonder barcode heeft verzonden, is deze niet te volgen tijdens de verwerking. Ik kan uw poststuk dan ook niet achterhalen.

    Indien de kaarten nog steeds niet zijn aangekomen, wil ik wel graag een klacht neerleggen. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - Wat is uw e-mailadres?
    - Wie zijn de afzender(s) van de poststukken?

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een (privé) reactie op dit bericht.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog andere vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    A.A. Baelemans
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen