Klacht POSTNL: post niet ontvangen

sad Niet opgelost
MarcelK

post van belastingdienst en van postnl niet ontvangen. post werd wel aangegeven 28-5-2020 bezorgd te worden via postnl app. (zie bijlage)

zeer belangrijke post moet bezorgd worden. vaker last gehad van niet aangekomen post

extra bijlage

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van uw post. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Bedankt voor het melden van uw klacht over onze postbezorging. Allereerst wil ik u namens PostNL mijn excuses aanbieden.

U heeft aangegeven dat meerdere poststukken niet bij u zijn bezorgd.
    Ik kan me voorstellen dat dit erg vervelend is, vooral omdat u aangeeft dat dit al meerdere keren is voorgekomen.

Een enkele keer raakt post in het verwerkingsproces zoek. Bijvoorbeeld tijdens het sorteren door onze machines of bij het bezorgen. Bij ongeregistreerde zendingen, zoals bij uw poststuk, kunnen we helaas niet achterhalen wat de oorzaak is van de vermissing. Deze poststukken kunnen we namelijk niet volgen. Bij aangetekende poststukken en pakketten is dat wel mogelijk.

Aan de hand van de postcode gaan we onderzoeken of het probleem vaker voorkomt. Op deze manier kunnen we in de toekomst voorkomen dat dit gebeurt. Ook zal ik collega's uit dit gebied informeren over uw vermiste poststukken. Mocht uw poststuk alsnog gevonden worden, dan bezorgen we deze uiteraard.