Klacht POSTNL: post niet op het adres van vriendin in groningen drie keer heeft ze geen post van mij ontvangen

beppie

ik heb drie keer post gestuurd naar een vriendin in groningen en niet aangekomen ik heb nu de politie ingeschakeld en gaan het uit zoeken

ik eis een schade vergoeding van post.nl

Geachte mevrouw van Wingerden,Hartelijk dank voor uw melding op deze website, waarin u aangeeft dat door u verzonden post niet door de geadresseerde is ontvangen. Ik kan me voorstellen dat dit heel vervelend voor uw is. Graag informeer ik u hierover.In onze administratie zie ik dat u hierover reeds contact heeft gehad met onze klantenservice. Uw klacht is doorgegeven aan de manager van het bezorgkantoor in de woonplaats van de geadresseerde. Er zijn maatregelen genomen om herhaling te voorkomen.Ik ga er vanuit dat ik u hiermee voldoende heb ingelicht. Nogmaals mijn excuses voor het ongerief.Met vriendelijke groet,Willemien
    beppie
    post .nl geageerd niet en geeft geen antwoord op de brief die ik heb gestuurd
    Geachte mevrouw Van Wingerden,Bedankt voor uw reactie. Vervelend om te vernemen dat u geen bericht op uw brief heeft ontvangen. Mijn excuses hiervoor.Mochten er toch nog nieuwe onregelmatigheden zijn in de bezorging dan verneem ik dit graag van u. Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,Annet