Klacht POSTNL: post niet op het adres van vriendin in groningen drie keer heeft ze geen post van mij ontvangen

Klachtnummer
# 41006
Gebruiker
beppie
Datum
3 reacties

Details

De klacht

ik heb drie keer post gestuurd naar een vriendin in groningen en niet aangekomen ik heb nu de politie ingeschakeld en gaan het uit zoeken

De oplossing

ik eis een schade vergoeding van post.nl

3 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw van Wingerden,Hartelijk dank voor uw melding op deze website, waarin u aangeeft dat door u verzonden post niet door de geadresseerde is ontvangen. Ik kan me voorstellen dat dit heel vervelend voor uw is. Graag informeer ik u hierover.In onze administratie zie ik dat u hierover reeds contact heeft gehad met onze klantenservice. Uw klacht is doorgegeven aan de manager van het bezorgkantoor in de woonplaats van de geadresseerde. Er zijn maatregelen genomen om herhaling te voorkomen.Ik ga er vanuit dat ik u hiermee voldoende heb ingelicht. Nogmaals mijn excuses voor het ongerief.Met vriendelijke groet,Willemien
    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    beppie
    Datum
    post .nl geageerd niet en geeft geen antwoord op de brief die ik heb gestuurd
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw Van Wingerden,Bedankt voor uw reactie. Vervelend om te vernemen dat u geen bericht op uw brief heeft ontvangen. Mijn excuses hiervoor.Mochten er toch nog nieuwe onregelmatigheden zijn in de bezorging dan verneem ik dit graag van u. Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,Annet
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen