Klacht POSTNL: POST NL begrijpt niets van pakketbezorging, verantwoordelijkheid en klanttevredenheid
Details
Klacht
Het is en blijft ongekend bij POST NL.Nu al een heel weekend bezig om een pakket te ontvangen.
Vrijdag een briefje in de brievenbus dat zaterdag de beste man alsnog langskomt. Zaterdag de hele dag thuis gezeten, maar nee hoor, geen postbezorger. Alle social kanalen opgezocht, maar geen respons binnen, niet binnen 4 uur, niet binnen 24 uur. Gewoon helemaal niet. Vandaag weer bezig na 50 wachten voor u. Slotsom, ja het pakketje is kwijt, maar we kunnen niks doen want de leverancier moet contact opnemen om een onderzoek te starten. En wat is het probleem, op het retourbriefje staat dat de postbezorger zaterdag langs zou komen, echter track en trace geeft aan dat het pakketje is afgeleverd. En wie moet het oplossen, ja ja, POST NL niet.
Wat een drama!
Gewenste oplossing
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.