Klacht POSTNL: Post nl belooft iets wat ze niet nakomen.

Klachtnummer
# 317348
Gebruiker
Jessevangog
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Ik heb vrijdag 10 augustus iets besteld. Nu stond er overal dat het morgen bezorgd zou worden. Dus de volgende dag kijk ik weer in de post nl app. Staat er ineens pakket vertraagd. Geen probleem todat ik las wanneer hij wel aan zou komen. Maandag, dat is dus 2 dagen later dan dat er beloofd werd. Waarom word mijn pakket dan niet op zondag geleverd (op de site van kpn staat dat ze ook zondag leveren) ? Ik ben mega teleurgesteld!

De oplossing

Ik wil dat mijn pakketje gewoon op zondag word bezorgd.

4 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw Van Gog,

    Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik vind het erg spijtig om te vernemen dat er vertraging is ontstaan in de bezorging van uw pakket, mijn excuses hiervoor. Graag reageer ik op uw bericht.

    We streven ernaar alle pakketten op de gewenste bezorgdag te bezorgen, dit is echter geen garantie. Een enkele keer kan er tijdens het sorteer- of bezorgproces vertraging ontstaan waardoor de bezorging die dag niet haalbaar is en uitgesteld moet worden naar de volgende werkdag. Bezorging op zondag is alleen mogelijk bij een aantal webwinkels die zondagsbezorging aanbieden. Deze pakketten worden via een apart kanaal verwerkt en gesorteerd om op zondag mee te kunnen in de bezorging. Het is hierdoor helaas niet mogelijk om een eerder uitgestelde zending mee te nemen in de zondagsbezorging. Ik hoop uiteraard dat u het pakket inmiddels in ontvangst heeft kunnen nemen. Wilt u de Track&Trace code sturen indien u het pakket nog niet in uw bezit heeft? Dan kijk ik graag de status en gang van zaken voor u na.

    In afwachting van uw reactie,

    Met vriendelijke groet,

    Tamar
    Klantenservice PostNL
  2. Auteur
    Jessevangog
    Datum
    Wij hebben het inmiddels binnen gekregen. Maar het ging erom dat er werd gezegt dat het via kpn 7 dagen in de week bezorgt kon worden. Dus hij zou dan gewoon op zondag gekomen moeten zijn.
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Van Gog,

    Dank u wel voor uw reactie op deze website.

    Ik begrijp dat het frustrerend is als KPN dit beloofd en dat het niet waar wordt gemaakt. Dit is echter een belofte die KPN maakt. Als een zending op zondag bezorgd moet worden dan moet er een speciaal label aangemaakt worden. In dit geval heeft KPN verwacht dat het zaterdag bezorgd zou worden dus hebben ze een standaard label aangemaakt.

    Ik hoop dat ik u zo voldoende heb geïnformeerd.

    Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

    Met vriendelijke groet,

    Jurgen
    PostNL
  4. Auteur
    Jessevangog
    Datum
    Oke heel erg bedankt. Ik hoop dat het niet nog eens gebeurd.

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen