Klacht POSTNL: Post nl bezorger liegt over bezorgde post

Fazenda

Vrijdag 1 september 2017 zou ik volgens post nl een pakketje ontvangen, dit was een aangetekende verzending. Ik heb deze zending nooit ontvangen, een pakketje van meer dan 300 euro welliswaar! De bezorger beweert nu dat het pakketje is afgeleverd, maar dat is duidelijk niet het geval aangezien ik deze dag thuis was.
Ik heb hiervoor ookal 2 pakketjes niet ontvangen van Post NL.

Deze bezorger verteld niet de waarheid.

Ik zal ik nu zover moeten gaan om via het juridisch loket een klacht Intedienen.

Post bezorger verantwoordelijk houden. Schadevergoeding van meerdere niet ontvangen pakketjes.

Geachte heer/mevrouw van Hetten,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Het spijt me om te vernemen dat u dit pakket nog niet ontvangen heeft. Ik begrijp dat dit een kwalijke zaak is, waar ik u graag mijn excuses voor aan wil bieden.

Volgens de track & trace informatie is dit pakket op 1 september op huisnummer 29 geleverd, met 'HS' als toevoeging. Kunt u aangeven of dit een bestaand huisnummer is? Zo ja, heeft u al navraag gedaan op dit adres?

De afzender heeft ook contact met ons opgenomen over deze zending, hier is een onderzoek voor gestart. Updates over het onderzoek zullen met de afzender gecommuniceerd worden, zodoende raad ik u aan contact te blijven houden met de afzender voor meer informatie over deze zending.

René
    Fazenda
    De afzender heeft mij uitgelegd dat er een kans is dat ik geen schadevergoeding zal ontvangen omdat de chaffeur beweerd het wel te hebben afgeleverd. Nu word ik beschuldigt van fraude, het is nu in principe mijn woord tegen dat van de chaffeur, als hij geloofd word ben ik daar de dupe van, dit is erg onbetrouwbaar aangezien hij kan ook niet kan bewijzen dat hij het wel heeft afgeleverd. Ik wil een mogelijkheid om contact te krijgen met de chaffeur zodat hij zelf kan aanwijzen/uitleggen wie het pakketje heeft aangenomen.
    Geachte heer/mevrouw van Hetten,

Vriendelijk dank voor uw reactie. Het spijt me om te horen dat het onderzoek naar uw zending een zodanige wending heeft genomen, dat het uw woord tegen dat van de chauffeur is.

Ik begrijp dat u graag in contact wil komen met de desbetreffende chauffeur, maar dit kan ik helaas niet voor u betekenen. Dit simpelweg omdat ik geen contactgegevens van hem/haar heb. Ik moet u daarom vragen om het onderzoek af te wachten en daarom dus in contact te blijven met de afzender. Hierop oefen ik verder geen invloed uit, dus ook voor mij is het even afwachten.

Uiteraard duim ik wel met u mee voor een positieve uitkomst en wil ik u mijn excuses aanbieden voor al het ongemak.

Robin
    PostNL
    Fazenda
    Oke, ik houd contact met de afzender.
    Geachte heer/mevrouw van Hetten,

Omdat het zowel voor mij, als voor u nu afwachten is wat het onderzoek precies uit zal wijzen, zal ik uw klacht voor nu sluiten.

Mocht u echter toch nog vragen hebben, schroom dan niet om weer contact met ons op te nemen. Dit kan eventueel ook via onze klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Robin
    PostNL