Opgelost door POSTNL: Post NL bezorging mislukt

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 393751
Gebruiker
PinkMantis
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Vandaag via de track & trace op AliExpress vernomen dat twee van mijn pakketjes de status 'mislukte bezorging' hebben. Dit terwijl ik thuis was en er ook geen briefje in de brievenbus aangetroffen is. Nu heb ik geen idee of en wanneer mijn pakketje bezorgd zal worden of dat ik het kan afhalen bij een postkantoor. De tracking codes zijn: LB086773971SG en LP00145410914934. Ik hoor graag van jullie.

De oplossing

informatie

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakketten uit het buitenland. Het is u niet duidelijk waar en wanneer u de pakketten kunt verwachten. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Volgens mijn gegevens is het pakket met de code LB086773971SG op donderdag 26 september in Nederland aangekomen. U kunt deze zending nog niet volgen, omdat uw adresgegevens nog niet aan de barcode gekoppeld zijn. Het lijkt erop dat het verzendlabel op het pakket niet goed herkend kan worden. De medewerkers van het sorteercentrum zullen proberen dit handmatig te herstellen. Dit kan enige tijd duren. Wanneer het niet lukt om het verzendlabel te herstellen dient het pakket retour afzender gestuurd te worden. De afzender kan dan, conform voorwaarden, eventueel een onderzoek starten bij de buitenlandse postorganisatie.

    Het pakket met de code LP00145410914934 kan niet door ons getraceerd worden. Ik vermoed dat dit pakket per briefpost bij u zal worden bezorgd. Indien u te lang op het pakket moet wachten kunt u contact zoeken met de afzender voor een passende oplossing.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
PinkMantis
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen