Klacht POSTNL: post nl bezorgt pakje bij verkeerde

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 315703
Gebruiker
postontvanger
Datum
2 reacties

Details

De klacht

postnl bezorg pakket bij buren, buren weten van niks. Heb een handgeschreven brief met een huisnummer maar de 2 winkels weten van niks en het portiek naast ons ook niet.

De oplossing

niet wegrennen voordat wij ook maar naar de intercom zijn gelopen

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw Rek,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw bericht begrijp ik dat uw zending niet bij de buren is bezorgd. Dat is natuurlijk heel erg vervelend en ik bied hiervoor alvast mijn excuses voor aan namens PostNL. Graag reageer ik verder op uw bericht.

    Volgens mijn gegevens is de zending met het verzendnummer 3SIMU0014353165 op 1-08 bij uw buren bezorgd. Omdat er niet voor de zending getekend hoeft te worden bij aflevering, is er geen onderzoek mogelijk. Ik raad u aan contact op te nemen met onze opdrachtgever; de afzender, voor een passende oplossing.

    Ik ga ervan uit u op deze wijze voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Helma
    PostNL

  2. Auteur
    postontvanger
    Datum
    en bedankt.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
postontvanger
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen