Klacht POSTNL: Post NL doet haar werk weer eens niet. Deel 2

Jaap is het er niet mee eens!

Als opvolging van klacht 431396 hier nogmaals de klacht. Ik ga door totdat ik mijn zegel terug heb. In de bijlage een screenshot van Google maps met het adres en de brieven nog maar een keer.

Excuses en mijn postzegel terug.

Geachte heer,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van een door u verzonden poststuk. Uw poststuk is retour gestuurd, omdat het adres niet juist zou zijn. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik kan mij indenken dat u het niet eens bent met onze vorige reactie, omdat het adres wel via Google Maps te vinden is. De adressen worden getoetst aan de hand van een externe database (het BAG). Het door u opgegeven adres kan door ons niets gevonden worden. U kunt dit aan de hand van de adres- en postcodezoeker op onze website controleren. Die vindt u hier: https://www.postnl.nl/adres-zoeken/. Als een adres niet herkend wordt kan de bewoner het volgende formulier invullen: https://www.postnl.nl/klantenservice/algemene-vragen/adres-niet-herkend/formulier/.

Jaap is het er niet mee eens!
De bewoner is zelf niet in staat om die rommel in te vullen, het pand staat er al sinds de jaren 60, al meer dan 30 jaar door dezelfde personen bewoond en nooit problemen met de postbezorging. Laat maar postNL, ik ben er vanmorgen zelf langs gereden om de brief te posten. Jammer dat u zich achter uw bureau blijft verschuilen en het probleem niet oplost. U heeft 1 taak, de post bezorgen en zelfs dat kunt u niet. Triest bedrijf.