Klacht POSTNL: Post nl doet niets en legt verantw heid bij klant

E

Post nl punt is zeer fraude gevoelig.
Ik heb 28 juni een pakket weggebracht en die is ingescand door de medewerker (zie foto in bijlage) ik heb toen ook een track en trace in de app ontvangen. Ze geven
Mij derhalve nooit een papieren bewijs mee. Wat ook logisch is gezien het vele afval en huidige tijd)
Nu zegt post nl echter dat ik het pakket NOOIT zou hebben aangeboden?!!!! Hoe kan ik dan foto hebben van scanapp én een track en trace? Hoe dan ook: naar het post nl punt gegaan: daar echter geen pakket maar bediende zegt doodleuk “ heel vaak scant de bode zelf
Niets
Meer als hij de lading op komt halen” -wat?!!!!
Dus: zeer fraude gevoelig. Postbode kan na inname dus gewoon een pakket niet scannen, achterover drukken en post nl zegt tegen de klant: “pech gehad, ú heeft het pakket niet aangeboden!!!!!
Ik ben al weken in conclaaf met ze en post nl heeft nu gezegd niet meer te reageren op mijn mails.

Excuses, ten eerste voor groffe behandeling. Ten tweede pakket zoeken, dan wel vergoeden

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat een door u verzonden pakket niet is aangekomen. Ik kan me voorstellen dat u wilt weten waar het pakket is of dat u een vergoeding wenst te ontvangen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Aan de hand van de door u meegestuurde Track & Trace-code zie ik dat het pakket enkel digitaal is aangemeld, maar niet fysiek bij ons gescand is. De Track & Trace informatie ontvangt u al op het moment dat u het pakketlabel thuis aanmaakt. Het is niet gebruikelijk dat de medewerker die de post ophaalt één voor één ieder pakket scant, het pakket dient te worden gescand bij de locatie zodra u het pakket daar inlevert. Daarna volgen nieuwe scans zodra het pakket wordt verwerkt in het sorteercentrum.

Op basis van uw contact met de Klantenservice is reeds een onderzoek gestart. U bent reeds door de onderzoeksafdeling geïnformeerd over de uitkomst van uw melding. Zij hebben u gevraagd het verzendbewijs te sturen, deze krijgt u fysiek bij de PostNL locatie na het aannemen van uw pakket of u krijgt deze per e-mail toegestuurd. Omdat het pakket verstuurd is zonder een verzekering tegen vermissing of schade is een vergoeding van de inhoud vanuit PostNL volgens onze Algemene Voorwaarden uitgesloten. Ik begrijp dat u teleurgesteld bent over de uitkomst van het onderzoek, ik zal het antwoord van de onderzoeksafdeling echter niet kunnen veranderen.

E
Uiteindelijke oplossing Alsnog het pakket vinden en toegeven dat dit systeem klantonvriendelijk en fraudegevoelig is!