Klacht POSTNL: Post Nl gaat niet achter mijn pakje aan met tracktracé.

kastje van de muur

Pakket niet bezorgd, Post NL weigert medewerking.

Om te beginnen de bezorger aanspreken, en dan mijn pakje naar de geadresseerde.

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over uw brievenbuspakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Wat jammer om te horen dat u aangeeft dat wij u niet helpen en het pakket niet hebben afgeleverd. Namens PostNL wil ik hier mijn excuses voor aanbieden. Ik zie dat deze zending op 8 juli afgeleverd zou moeten zijn bij de ontvanger. Als ik u goed begrijp is deze informatie onjuist?

Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen.
    Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:
    - het volledig adres van de ontvanger.
    - Heeft de ontvanger al navraag gedaan bij de buren?
    -Wanneer en via welk kanaal heeft u contact met ons opgenomen?
    - Wat is uw e-mail?

Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de
    ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.

PostNL Klantenservice.

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht en aanvullende informatie. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik vind het erg spijtig dat het betreffende brievenbuspakket nog niet boven water is gekomen. Aan de hand van uw gegevens heb ik een klacht geregistreerd over de vermiste zending. Op deze manier kunnen we de bezorging in het postcodegebied van de geadresseerde in de gaten houden en verbeteringen aanbrengen in onze processen. Omdat het gaat om een onverzekerde zending is een schadevergoeding voor de inhoud in dit geval uitgesloten volgens onze Algemene Voorwaarden. Ook het instellen van een onderzoek is bij een dergelijke zending niet mogelijk. Het spijt me dat ik hierin verder niets meer voor u kan betekenen. Ik hoop dat u samen met de ontvangende partij tot een oplossing kunt komen. Mijn excuses voor alle overlast die u van deze situatie heeft ondervonden.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

kastje van de muur
Nogmaals, ik heb betaald voor de verzending van het pakje en ik ga ervan uit dat de postbode van Baarn dit nu in zijn bezit heeft. Deze persoon heeft gescand en zegt het bezorgd te hebben. Post Nl doet niets. Lucratief beroep postbode. Ongelooflijk dat Post NL zo onverschillig is.