Opgelost door POSTNL: Post NL geeft slechte service naar zijn zakelijke klanten!

Yvonne

Ik heb een zakelijke postbus, deze is al voor de derde keer verhuisd. Nu zit deze in een koffieshop. De medewerkers daar kunnen niet lezen en gooien de post in de verkeerde bus. Ik heb al twee keer geen post ontvangen terwijl deze wel was verstuurd. Het gaat om contracten die een waarde vertegenwoordigen. Ik loop dus geld mis. Twee keer heb ik een klacht ingediend, geen reactie. Geen enkele reactie. Nu bel ik om te vragen of ik een dan een andere postbus kan krijgen, ja dat kan maar kost me wel geld. Ik heb eigenlijk geld tegoed van Post NL, mijn druk werk moet ik wijzigen en het geld dat ik ben misgelopen van mijn contracten.
Ik ben erg benieuwd naar de oplossing die Post NL mij gaat bieden, want ik overweeg om toch nog verdere stappen te gaan ondernemen.

Ik wil kosteloos over kunnen stappen naar een andere postbus.

Geachte mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de locatie van uw postbus. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik kan me voorstellen dat dit geen prettige situatie is. Een postbus is echter een zakelijke dienst van ons. Via deze site reageren wij enkel vanuit de particuliere afdeling van PostNL. Ik heb geen inzage in deze gegevens en administratie. Mocht u hier nog vragen over hebben, dan kun u contact opnemen met PostNL Zakelijk U kunt hier contactinformatie vinden van deze afdeling; https://www.postnl.nl/klantenservice/zakelijk/

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Yvonne
Ik heb al diverse keren mijn klacht neergelegd bij de zakelijke afdeling. Hier wordt NIETS mee gedaan. Dus omdat ik ern ZAKELIJKE KLANT ben kunnen ze op deze site niet reageren??? Klant is koning. Particulier of zakelijk zou niet uit moeten maken toch??