Klacht POSTNL: Post nl handeld klachten niet af

Klachtnummer
# 377656
Gebruiker
Postnl niet te doen
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Het moet niet gekker worden. Een post nl bezorger gooit onze spullen zo voor de deur en loopt weg, belt niet aan en stuurd expres pakketten terug of naar een ophaal punt. Laatst werd een pakket voor de deur gegooit en liep hij weg. Hem aangesproken en gevraagd of dat op die manier moest waarop hij het antwoord gaf "ja dat moet zo!" En reed vervolgens gewoon weg. Gisteren gooit deze bezorger een briefje in de deur, deur open gedaan en geroepen dat het pakket gewoon bezorgd kan worden aangezien er iemand thuis is (dat had hij geweten als hij zo vriendelijk was geweest om aan te bellen), waarop de bezorger riep "ik bezorg niks bij jou, ga het zelf maar halen". Al meerdere klachten ingediend bij postnl en ook de bezorger zelf aangesproken. Al meerdere beloftes gehad dat er wat aan gedaan zou worden, met als gevolg..... vandaag gewoon weer hetzelfde verhaal. Echt te gek dat je door 1 bezorger in twee maanden tijd een beschadigd pakket hebt, een pakket onnodig ergens anders op moet halen en 3 pakketten kwijt bent. Top service hoor postnl, dankjewel he!!

De oplossing

Ik zou graag tewoord gestaan willen worden door iemand die wel zijn/haar beloftes waar maakt. De meneer op de foto maakt ons het leven zuur

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/ mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van pakketten op uw huisadres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - uw e-mailadres;
    - de tracking codes van het betreffende pakketten.

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen