Klacht POSTNL: Post nl handeld klachten niet af

Postnl niet te doen

Het moet niet gekker worden. Een post nl bezorger gooit onze spullen zo voor de deur en loopt weg, belt niet aan en stuurd expres pakketten terug of naar een ophaal punt. Laatst werd een pakket voor de deur gegooit en liep hij weg. Hem aangesproken en gevraagd of dat op die manier moest waarop hij het antwoord gaf "ja dat moet zo!" En reed vervolgens gewoon weg. Gisteren gooit deze bezorger een briefje in de deur, deur open gedaan en geroepen dat het pakket gewoon bezorgd kan worden aangezien er iemand thuis is (dat had hij geweten als hij zo vriendelijk was geweest om aan te bellen), waarop de bezorger riep "ik bezorg niks bij jou, ga het zelf maar halen". Al meerdere klachten ingediend bij postnl en ook de bezorger zelf aangesproken. Al meerdere beloftes gehad dat er wat aan gedaan zou worden, met als gevolg..... vandaag gewoon weer hetzelfde verhaal. Echt te gek dat je door 1 bezorger in twee maanden tijd een beschadigd pakket hebt, een pakket onnodig ergens anders op moet halen en 3 pakketten kwijt bent. Top service hoor postnl, dankjewel he!!

Ik zou graag tewoord gestaan willen worden door iemand die wel zijn/haar beloftes waar maakt. De meneer op de foto maakt ons het leven zuur

Geachte heer/ mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van pakketten op uw huisadres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

- uw e-mailadres;
    - de tracking codes van het betreffende pakketten.