Klacht POSTNL: post NL heeft fraude gepleegt

mevrouw_gloria

Op 13 september heb ik een pakket opgehaald waarvoor onterecht € 18,79 in rekening gebracht is en is onverschuldigd betaald.
Het pakket is verzonden uit Zweden, zijnde binnen de Europese Unie, waarvoor dus géén aangifte gedaan hoeft te worden en de in rekening gebrachte btw bij invoer en afhandelingskosten onterecht zijn.
In de bijlage de factuur en bewijs van betaling.
Bij deze bezwaar tegen genoemde in rekening gebrachte kosten en verzoek dit terug te betalen. Daarboven de afhandelingskosten die wij hebben moeten maken a € 25,- om dit bezwaar op te stellen en u te doen toekomen.
Wij zien het bedrag van € 43,79 gaarne tegemoet op bankrekening

Wij zien het bedrag van € 43,79 gaarne tegemoet op bankrekening

Geachte heer/mevrouw Krouwel,

Hartelijk dank voor uw bericht. Ik begrijp dat u niet eens bent met de kosten die u moet betalen voor u pakket. Graag reageer ik op uw bericht.

Graag kijk ik even met u mee, kunt u mij hiervoor de tracking code sturen. Daarnaast kunt u natuurlijk bezwaar indienen tegen deze kosten, alleen niet voor de afhandelingskosten. Dit zijn de kosten die door PostNL in rekening zijn gebracht voor het doen van de douane aangifte, administratie, opslag. U kunt schriftelijk bezwaar indienen onder vermelding van uw naam, adres, woonplaats en IBAN. Daarnaast hebben wij zoveel mogelijk informatie nodig over de waarde en de inhoud. U kunt uw verzoeken richten aan: PostNL Pakketten tav KR-SCIP Postbus 99180, 8900 NA Leeuwarden. Dan ontvangt u binnen 2 werkdagen een schriftelijke bevestiging van ontvangst.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze klantenservice via www.postnl.nl.

Geachte heer, mevrouw Krouwel,

Uiteraard kan ik me uw teleurstelling voorstellen, maar ik kan niets veranderen aan deze uitslag. Ik zie dat er in de brief vermeld staat wat de reden is dat uw bezwaar ongegrond is.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

mevrouw_gloria
de klacht is niet opgelost! de antwoord van Post NL is onzien!