Klacht POSTNL: Post nl heeft mijn pakket en ik wil het graag ontvangen. Desnoods ophalen.

Yvette

Goedenmiddag, ik verwacht een pakket uit Rusland. Dat is 7 november verstuurd en is 13 november in Nederland aangekomen. En te traceren tot daar. Post nl 3 x gebeld ze weten niet waar het pakket ligt en op welk adres. Kom niet verder via post nl. Doane en andere bedrijven gebeld niemand weet waar het ligt.

Ik zou willen weten waar het pakket ligt en wanneer ik het kan verwachten of ophalen. Als het nu nog iets langer duurt gaat het terug naar Rusland en de afzender wil het dan niet nog een x versturen. Ik heb er 80 euro voor betaald ik wil mojn pakket gewoon ontvangen. Het is voor mij echt een compleet raadsel waarom niemand weet waar mijn pakket ligt en vreemd dat post nl via de klantenservice mij niet kan helpen of een adres kan geven. Het enige advies wat ik heb gekregen is dat de afzender een onderzoek moet starten! En dat wil ze niet.

Ik zou willen weten waar mijn pakket ligt!!!! Ik hoop dat u me kan helpen! Vriendelijke groet Yvette

Geachte mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u de zending nog niet heeft ontvangen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Uit onze gegevens blijkt dat de zending op 13 november is aangekomen in Nederland. Mogelijk wordt deze ingeklaard door de Douane. De Douane ter plaatse heeft een wettelijke bevoegdheid om een zending vast te houden, in beslag te nemen en of te vernietigen. Hierop heeft PostNL geen invloed. Daarnaast wordt er geen contact opgenomen door PostNL met een Douane. Dit is inherent aan de wettelijke bevoegdheid van de Douane.

Ik wil u graag vriendelijk verzoeken dit graag af te wachten. Indien nodig kunt u contact opnemen met de afzender, deze kan als officiële opdrachtgever, contact opnemen met de postorganisatie in het land van herkomst, zoals reeds tijdens vorig contact is aangegeven door PostNL. Enkel de afzender kan een navraag starten.

Desalniettemin kan ik me voorstellen dat u de zending graag in ontvangst wenst te nemen.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze klantenservice via www.postnl.nl.

Yvette
Dat ik het moet afwachten. Ondertussen heb ik nog steeds geen idee waar het pakket ligt.