Klacht POSTNL: Post nl houdt zich niet aan afspraak

# 401933
Maria

Voor de zoveelste keer krijg ik een bericht dat ze me gemist hebben en dat ik het pakket de volgende dag ergens kan ophalen. Geen briefje in de bus niets. Gewoon thuis. Gebeurt elke keer

Eindelijk een oplossing
Ze zouden de betrokkene erop aanspreken, maar Gisteren weer een probleem

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket(ten). Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Uiteraard is het niet de bedoeling dat de bezorger keer op keer onterecht aangeeft dat u niet thuis bent tijdens het bezorgmoment, terwijl dat wel het geval is. Ik heb daarom uw klacht ook direcht doorgezet naar de teamleider van de betreffende bezorger. Ik heb erbij vermeld dat dit regelmatig voorkomt en dat hier een goede oplossing voor moet worden gevonden. De klacht wordt binnen twee werkdagen besproken en ik hoop dan ook dat uw pakket(ten) voortaan weer op de juiste manier aangeboden worden.