Klacht POSTNL: Post nl houdt zich niet aan afspraak

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 401933
Gebruiker
Maria
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Voor de zoveelste keer krijg ik een bericht dat ze me gemist hebben en dat ik het pakket de volgende dag ergens kan ophalen. Geen briefje in de bus niets. Gewoon thuis. Gebeurt elke keer

Gewenste oplossing

Eindelijk een oplossing
Geboden oplossing
Ze zouden de betrokkene erop aanspreken, maar Gisteren weer een probleem
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket(ten). Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Uiteraard is het niet de bedoeling dat de bezorger keer op keer onterecht aangeeft dat u niet thuis bent tijdens het bezorgmoment, terwijl dat wel het geval is. Ik heb daarom uw klacht ook direcht doorgezet naar de teamleider van de betreffende bezorger. Ik heb erbij vermeld dat dit regelmatig voorkomt en dat hier een goede oplossing voor moet worden gevonden. De klacht wordt binnen twee werkdagen besproken en ik hoop dan ook dat uw pakket(ten) voortaan weer op de juiste manier aangeboden worden.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen