Klacht POSTNL: Post NL is een groot drama, onbetrouwbaar en zeer irritant

Marion

Het is ongelofelijk maar vorige week 2 keer een klacht geplaatst over de bezorging van Post.nl en vandaag heb ik wederom een klacht. Dit keer is het pakket zgn bezorgd, wederom later dan aangegeven, pas na 2 dagen ipv 1, maar er ligt er niets in de bus en is er niet aangebeld.
Vervolgens gebeld naar de klantenservice waar ik ruim10 min in de wacht sta vanwege vele mensen voor me met een klacht. De medewerker van post nl adviseert me 2 dagen af te wachten en dan opnieuw te bellen of met de afzender te bellen. Zij gaf aan dat ze niet kan en wil bellen naar de postbezorger. Dit betekent dat ik weer niet op tijd iets heb, want we hebben het begin volgende week nodig. Mijn vorige pakket dat nog steeds niet is bezorgd, is ook niet getraceerd. Ergens moeten de pakketten toch blijven????

Ik hoop dat bedrijven massaal gaan kiezen voor een andere postbezorger zodat ik niet meer afhankelijk ben van dit m.i. onprofessioneel bedrijf: bezorgen niet conform afspraak, hebben slechte klantenservice mensen, lossen klachten niet adequaat en professioneel op.
het pakket is terecht na een aantal dagen. het was op een ander huisnummer in de bus gedaan, zonder een briefje oid bij ons. deze mensen hebben het niet bij ons in de bus gedaan maar mijn man is langs een paar huizen geweest om navraag te doen. Ik vind het wel frappant dat dit soort dingen telkens gebeuren met Post.nl. met andere bezorgdiensten hebben wij die ervaring niet. een paar jaar geleden zijn we op deze manier een bijna nieuwe telefoon kwijtgeraakt waardoor we enkele honderde euros schade hadden. Tot nu hebben we nog nooit enige vorm van schadecompensatie of attentie gehad van post.nl. Ik vind het heel jammer dat we noodgedwongen afhankelijk zijn van dit bedrijf.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u uw pakket niet ontvangen heeft, ondanks dat de status wel op 'bezorgd' staat. Ik kan me voorstellen dat u zich hier zorgen over maakt. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Volgens mijn informatie is het pakket met de verzendcode 3SMYPA357980062 op 29 september bezorgd op de Veldwezeltstraat 74 B. U geeft aan dat u het pakket nog niet heeft ontvangen, daarom raad ik u aan om na te vragen of iemand anders uw zending heeft aangenomen. Wellicht was dit één van de buren.

Mocht niemand uw pakket hebben aangenomen dan adviseer ik u om contact op te nemen met de afzender voor een passende oplossing. De afzender kan hier weer contact met ons over opnemen. Op die manier wordt er een bericht uitgezet naar de betrokken bezorger.