Klacht POSTNL: Post NL is een ongecontroleerd bedrijf waar veel mis gaat.

henk leenders

Geregistreerde post met track en trace en nummers, regelmatig dat er post vermist word of en niet bezorgd word.

Betere en snellere bezorging. Dat pakketjes soms, 2 maanden na aankomst bezorgd worden. Naar de afzender word een bericht gestuurd dat er door de ontvanger getekend is voor ontvangst.

Geachte heer/mevrouw Leenders,

Uit uw bericht begrijp ik dat u een klacht heeft over zowel de bezorging van pakketten als briefpost. Ik kan mij voorstellen dat u erg teleurgesteld bent, en ik bied u dan ook mijn excuses aan voor deze situatie.

Zou u mij kunnen vertellen wat er precies is mis gegaan? Ik begrijp dat er regelmatig vertraging is met onder andere pakketten met track & trace. Zou u mij eens de track & trace codes kunnen sturen over welke pakketten het dan gaat?

Wat betreft briefpost, daarvan zou ik graag willen weten welke post u precies mist. Had deze post door PostNL bezorgd moeten worden? Van welke afzenders mist u post en wanneer is het precies verzonden?

Ik hoor het graag.

Thera