Klacht POSTNL: Post nl kan niet bewijzen of een aangetekend stuk ontvangen is

Klachtnummer
# 449017
Gebruiker
M.A.M. Oerlemans
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik krijg geen ontvangstbevestiging voor een aangetekend schrijven

De oplossing

Ik wil de betaalde kosten en de kosten om telefonisch bij Uw helpdesk de stand van zaken te achterhalen vergoed krijgen

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van een door u verzonden aangetekende brief. U geeft aan dat u geen ontvangstbevestiging heeft gehad. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Het is logisch dat u graag een ontvangstbevestiging had willen hebben. U verstuurt uw brief immers niet voor niks aangetekend. Naar aanleiding van uw contact met de klantenservice heeft het onderzoeksteam achterhaald wat er met uw brief is gebeurd. Op vrijdag 29 mei omstreeks 11:19 uur bent u per e-mail op de hoogte gesteld van de uitkomst van het onderzoek. Mocht u een vergoeding van de verzendkosten wensen dan kunt u dit verzoek het beste melden via een reactie op de betreffende e-mail. Uw verzoek komt dan direct bij de juiste afdeling en medewerker terecht.

    Helaas kan ik uw telefoonkosten niet vergoeden. Aansprakelijkheid voor gevolgschade is namelijk uitgesloten in de Algemene Voorwaarden van PostNL. In de toekomst kunt u overwegen om onze klantenservice kosteloos te benaderen via één van onze andere kanalen, zoals onze website.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen