Klacht POSTNL: Post-nl komt helemaal niet!

milkyway

Ik had een pakketje besteld maar omdat ik overdag zoals de meeste ook gewoon moet werken had ik de optie gekozen om s,vonds een pakket te ontvangen tussen 18u en 22u mag er ook voor betalen dan rond 20u het bericht we hebben u gemist sterker nog de postbezorger heeft de moeite nog niet genomen om langs te komen ik was thuis vanaf 17u ik zeg goed bezig post-nl ik krijg steeds minder vertrouwen in jullie service doe wat je beloofd schandalig dit!

Hoop dat de bezorger erop aangesproken word dit is geen reclame voor post-nl

Geachte heer/mevrouw Calsijn,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik begrijp dat het een kwalijke zaak is dat u de melding krijgt dat de bezorger u gemist heeft tijdens de eerste bezorgpoging, terwijl u op dat moment gewoon thuis was. Ik wil u hier dan ook graag mijn excuses voor aanbieden.

Zo te zien is er op 3 oktober om 20:16 uur een eerste bezorgpoging gedaan volgens de informatie in track & trace. Wellicht een vreemde vraag, maar uw deurbel werkt goed? Heeft u na deze eerste bezorgpoging wel een gemist briefje van de bezorger ontvangen? Met de juiste gegevens kan ik een klacht voor u indienen, zodat dit met de betreffende bezorger besproken kan worden.

Ik zie uw reactie graag tegemoet.

René
    milkyway
    Hallo allereerst bedankt voor uw reactie,de deurbel werkt perfect ik ben na deze melding gaan kijken in de brievenbus en daar lag indd een briefje in maar ik denk da de bezorger geen zin had om naar boven te komen wat ik niet netjes vind het is zijnofhaar werk dus doe dan wat je moet doen en bezorg het pakket gewoon netjes van inplaats gelijk maar een gemist briefje in de bus te frommelen mvrg anton
    milkyway
    Nog even dit de bezorger die dinsdagavond kwam leverde het pakket netjes af en was uitermate vriendelijk daar geen klacht over hoop u voldoende geinformeerd te hebben en dit in het vervolg niet meer gaat voorkomen mvrg.
    Geachte heer Calsijn,

Bedankt voor de aanvullende informatie. Fijn om te horen dat de bezorging op 4 oktober wel correct is verlopen.

Ik heb een klacht aangemaakt over het feit dat er op 3 oktober niet is aangebeld, zodat dit kan worden besproken met de medewerker die deze route heeft gedaan. Ik hoop dat het vanaf nu weer goed zal gaan.

Ik ga ervan uit u voldoende te hebben geïnformeerd.

Annet