Opgelost door POSTNL: Post NL komt mijn pakjes niet bezorgen en zegt vervolgens dat ik niet thuis was + bol.com

ceesjesss

De postbode komt al voor de 3e Keer mijn pakketje niet inleveren in Voorburg.
Elke keer wacht ik van ver voor aangegeven tijd tot bijna de eindtijd. Want dan krijg ik het bericht dat ik niet thuis was. Dit is absoluut niet waar, daar ik echt bij de deur zit, tot wel 3 keer toe.
Ik heb al contact gehad met Post NL maar ze zeggen dat ze het noteren.
De vorige keer moest ik tot 2 maal toe met het OV betalen en dit keer heb ik bij Bol.com vandaag 2,50 betaald voor zelfde dag leveren. Ik heb netjes gewacht, maar opnieuw kwam de postbode niet en alweer niet thuis bericht.
Nu wil bol.com mij mijn 2,50 wellicht niet teruggeven. Ik wordt hier naar mijn mening zwaar in de maling genomen. Ik heb 2,50 betaald voor een service. Ze komen niet dus de 2 giganten winnen. Postnl hoeft niet te komen en bol.com heeft 2,50 extra voor niks. En ik heb geen pakketje en 2,50 minder.
Wat kan ik doen?

Dat Bol.com zicht beroept op de SLA service level agreement die ze met POst NL hebben. Daarbij moet bij zulke situatie worden gekeken naar de boeteclausule, hier zou POst Nl wel wakker van worden en wellicht de postbode wakker schudden of hem vervangen, wat het meest logische is.

Maar ik persoonlijk zou de 2,50 terug willen van Bol.com en dat voortaan gewoon mijn pakketjes worden bezorgd, dat is toch niet teveel gevraagd voor een postbezorger? is toch niet normaal dat iemand denkt van , nou daar heb ik even geen zin in. stel dat een chirurg of buschauffeur of treinmachinist dat doet. Weet niet zeker of de trein komt vandaag gisteren kwam de trein van 8:15 , ze zeiden dat ik te laat was, terwijl ik er om 8:00 stond.
Ze hebben me geadviseerd er op tijd te zijn.

Zo een logica is dit voor mij

Geachte heer, mevrouw Horta Lopes,

Hartelijk dank voor uw bericht. Erg spijtig om te vernemen dat onze dienstverlening niet naar tevredenheid verloopt. Ik kan me voorstellen dat het een enorme teleurstelling is dat uw zendingen niet bij u worden aangeboden en er vervolgens wordt aangegeven dat u niet thuis was, terwijl dit wel zo is. U ontvangt tevens geen kennisgeving. Graag reageer ik op uw bericht.

Aan de hand van uw adresgegevens heb ik kunnen zien dat hier inmiddels telefonisch een klacht over is ingediend. Vanuit daar zal dit opgepakt worden door de leidinggevende die dit verder gaat bespreken met de medewerker. U ontvangt hier verder geen terugkoppeling van, maar u kunt ervan uit gaan dat de pakketten de volgende keer netjes worden afgeleverd zoals het hoort. Mocht het opnieuw mis gaan, laat het ons dan weten zodat er eventueel verder actie kan worden ondernomen.

Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd.

Irene
    PostNL