Klacht POSTNL: Post nl levert cadeau van me zoon veeeel te laat.. geen kerst cadeau voor hem nu dankzij hen

# 411968
John

Bezorging dat op 24 december uiterste zou geleverd worden berteft een cadeau voor me zoon.. is op 25 december 2019 nog niet geleverd.. track en trace geeft verouderde berichten dat ik zo in zo de levering op 24 december zql ontvangen en door de brieven bus past.. verder is geen enkel persoonlijk contact met post nl mogelijk.. bedankt voor t verpesten van onze kerst..

Cadeau vandaag als nog geleverd wordt en me zoon als nog een kerst cadeautje heeft...ook dat post nl iet laat horen van excuses ofzo. Dik kan gewoon niet

Geachte heer, mevrouw,

Excuses dat u het pakket nog niet heeft ontvangen, helaas kan ik de 3S-code niet zien in de screenshot. Kunt u mij deze nog toesturen? Dan kijk ik graag even mee.