Klacht POSTNL: Post nl levert cadeau van me zoon veeeel te laat.. geen kerst cadeau voor hem nu dankzij hen

Klachtnummer
# 411968
Gebruiker
John
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Bezorging dat op 24 december uiterste zou geleverd worden berteft een cadeau voor me zoon.. is op 25 december 2019 nog niet geleverd.. track en trace geeft verouderde berichten dat ik zo in zo de levering op 24 december zql ontvangen en door de brieven bus past.. verder is geen enkel persoonlijk contact met post nl mogelijk.. bedankt voor t verpesten van onze kerst..

Gewenste oplossing

Cadeau vandaag als nog geleverd wordt en me zoon als nog een kerst cadeautje heeft...ook dat post nl iet laat horen van excuses ofzo. Dik kan gewoon niet

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Excuses dat u het pakket nog niet heeft ontvangen, helaas kan ik de 3S-code niet zien in de screenshot. Kunt u mij deze nog toesturen? Dan kijk ik graag even mee.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen