Klacht POSTNL: Post NL levert geen juiste diensten

Jos van der Weide

Er is 5 dagen en 9 dagen gewacht en nog steeds geen reactie.
3SKABA841662735

Geef duidelijkheid omtrent de poststuk. Wederom. Dat ik dit nog moet uitleggen, we zitten op dag 12 van de 9 dagen.!!!!!

Jos van der Weide
    Er is tot op heden geen oplossing en GEEN communicatie vanuit POST NL geweest.
    Dagelijks gebeld en veel toezeggingen gehad. De medewerkers kunnen verder alleen het standaard riedeltje uitkramen: betreur de situatie of excuus waar ik als klant NIET meer op zit te wachten. Zeg gewoon waar het op staat!! pakket kwijt ook goed? maar zeg het dan en communiceer duidelijk en zeg niet: u word vandaag teruggebeld. Dit is 5 keer gebeurt. POST NL liegt tegen klanten om ervan af te zijn. Ik zit nu op werkdag 25. Er gebeurt niks.
    NOOIT meer zal ik gebruik maken van POST NL. verdere stappen komen er onder andere VIA RADAR!!!
    Geachte heer, mevrouw van der Weide,

Dank u wel voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat uw zending niet bezorgd is, dat er een onderzoek is gestart maar hier nog geen resultaat is en dat er nog geen contact me u is opgenomen.

Ik begrijp erg goed dat het erg frustrerend voor u moet zijn om zo lang te wachten op een reactie. Op het moment is het ontzettend druk bij ons onderzoeksafdeling. Dit is de reden dat het langer duurt voordat u een reactie heeft gehad.

Ik heb voor u gekeken naar het onderzoek en ik zie dat u op 16 oktober een email van ons heeft ontvangen over het pakket. Ik hoop dat het onderzoek snel tot een einde komt en dat het is opgelost.

Jurgen
    PostNL
    Beste Jurgen,

Volgens mij loop jij en het gehele team achter de feiten aan. Jullie begrijpen allemaal de situatie en het antwoord dat het erg druk is heb ik ook al tien keer gehoord.
    Bovengenoemd antwoord is wederom erg standaard en niet oplossend. Wederom kan ook jij niks voor mij betekenen. Wanneer krijg ik nu eens een duidelijk antwoord en komen jullie de gemaakte afspraken na. Ik begrijp sowieso niet wat jullie aan het doen zijn.
    Ik ben van mening dat jullie hopen dat dit vergeten word en dat post nl er op deze manier vanaf gaat komen. Ik krijg vanaf 24-09-2017 het antwoord wat jij me geeft?
    Wanneer stopt dit? Bij de rechter? of bij een oproep van het consumentenprogramma RADAR? Wanneer krijg ik nu eens een duidelijk antwoord? Als het pakket kwijt is hoor ik het ook graag. Das inmiddels beter dan geen antwoord of tien keer jou antwoord met geen data in de mail. STUUR DAN NIKS!!!!!!!!

Ik weet cker dat ik wederom geen antwoord krijg op bovengenoemde vragen van mijn zijde.

Mvg

06 41 20 63 90
    een ontevreden klant.
    Geachte heer van der Weide,

Ik begrijp dat het erg vervelend voor u is om geen uitsluitsel te krijgen over het onderzoek.

Wij van de klantenservice mogen hier echter geen uitspraken over doen. Dit is aan het onderzoeksteam. Ik hoop dan ook dat er gauw contact met u wordt opgenomen.

Thera
    PostNL