Klacht POSTNL: Post NL levert geen juiste diensten

Klachtnummer
# 276487
Gebruiker
Jos van der Weide
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Er is 5 dagen en 9 dagen gewacht en nog steeds geen reactie.
3SKABA841662735

De oplossing

Geef duidelijkheid omtrent de poststuk. Wederom. Dat ik dit nog moet uitleggen, we zitten op dag 12 van de 9 dagen.!!!!!

4 reacties

  1. Auteur
    Jos van der Weide
    Datum
    Er is tot op heden geen oplossing en GEEN communicatie vanuit POST NL geweest.
    Dagelijks gebeld en veel toezeggingen gehad. De medewerkers kunnen verder alleen het standaard riedeltje uitkramen: betreur de situatie of excuus waar ik als klant NIET meer op zit te wachten. Zeg gewoon waar het op staat!! pakket kwijt ook goed? maar zeg het dan en communiceer duidelijk en zeg niet: u word vandaag teruggebeld. Dit is 5 keer gebeurt. POST NL liegt tegen klanten om ervan af te zijn. Ik zit nu op werkdag 25. Er gebeurt niks.
    NOOIT meer zal ik gebruik maken van POST NL. verdere stappen komen er onder andere VIA RADAR!!!
  2. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw van der Weide,

    Dank u wel voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat uw zending niet bezorgd is, dat er een onderzoek is gestart maar hier nog geen resultaat is en dat er nog geen contact me u is opgenomen.

    Ik begrijp erg goed dat het erg frustrerend voor u moet zijn om zo lang te wachten op een reactie. Op het moment is het ontzettend druk bij ons onderzoeksafdeling. Dit is de reden dat het langer duurt voordat u een reactie heeft gehad.

    Ik heb voor u gekeken naar het onderzoek en ik zie dat u op 16 oktober een email van ons heeft ontvangen over het pakket. Ik hoop dat het onderzoek snel tot een einde komt en dat het is opgelost.

    Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

    Met vriendelijke groet,

    Jurgen
    PostNL
  3. Auteur
    Jos van der Weide
    Datum
    Beste Jurgen,

    Volgens mij loop jij en het gehele team achter de feiten aan. Jullie begrijpen allemaal de situatie en het antwoord dat het erg druk is heb ik ook al tien keer gehoord.
    Bovengenoemd antwoord is wederom erg standaard en niet oplossend. Wederom kan ook jij niks voor mij betekenen. Wanneer krijg ik nu eens een duidelijk antwoord en komen jullie de gemaakte afspraken na. Ik begrijp sowieso niet wat jullie aan het doen zijn.
    Ik ben van mening dat jullie hopen dat dit vergeten word en dat post nl er op deze manier vanaf gaat komen. Ik krijg vanaf 24-09-2017 het antwoord wat jij me geeft?
    Wanneer stopt dit? Bij de rechter? of bij een oproep van het consumentenprogramma RADAR? Wanneer krijg ik nu eens een duidelijk antwoord? Als het pakket kwijt is hoor ik het ook graag. Das inmiddels beter dan geen antwoord of tien keer jou antwoord met geen data in de mail. STUUR DAN NIKS!!!!!!!!

    Ik weet cker dat ik wederom geen antwoord krijg op bovengenoemde vragen van mijn zijde.

    Mvg

    Jos van der Weide
    06 41 20 63 90
    een ontevreden klant.
  4. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer van der Weide,

    Ik begrijp dat het erg vervelend voor u is om geen uitsluitsel te krijgen over het onderzoek.

    Wij van de klantenservice mogen hier echter geen uitspraken over doen. Dit is aan het onderzoeksteam. Ik hoop dan ook dat er gauw contact met u wordt opgenomen.

    Met vriendelijke groet,

    Thera
    PostNL

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen