Opgelost door POSTNL: Post NL meldt bezorging mislukt, maar is niet geweest. Pakket pas dinsdagmiddag af te halen.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 449413
Gebruiker
Tuinstoel
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Goedemiddag,

Mijn pakket zou vanmiddag bezorgd worden. Volgens post NL zijn ze er om 14:40 geweest. Wij waren thuis en ook op de bewakingscamera is geen post NL te bespeuren. Zijn er dus gewoon niet geweest, kan dinsdag na 15:00 uur zelf mn pakket gaan ophalen. Ik baal hier echt van had mn kleding graag gehad zo voor de pinksteren. Dit is niet de 1e keer, hetzelfde is deze week gebeurd met een zending van de vlaggencentrale. Er zelfs een brievenbus pakket niet in mijn brievenbus maar bij de boekhandel een dorp verderop afgegeven. Wordt tijd dat de bezorger hierop aangesproken wordt. Voor de webwinkels is dit ook erg vervelend, ik ga als dit zo doorgaat voor webwinkels kiezen die niet met Post NL werken.

De oplossing

Bezorger aanspreken, de ene bezorgt altijd keurig, de ander laat zelfs een brievenbuspakket bij het afhaalpunt achter En beweert er wel geweest te zijn

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van uw pakket. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht

    Mijn excuses voor het feit dat de chauffeur dit pakket niet bij u heeft aangeboden en er tevens geen kennisgeving heeft achtergelaten. Ik heb hierover een klacht aangemaakt. U zal hier geen verdere reactie over ontvangen, maar dit zal worden opgepakt door de leidinggevende op het bezorgkantoor en die gaat dit bespreken met de betreffende chauffeur om de bezorging zo spoedig mogelijk te verbeteren.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Tuinstoel
Datum
Uiteindelijke oplossing
mail en contact via messenger. Volgende pakket werd keurig bezorgd
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen