Opgelost door POSTNL: Post NL meldt bezorging mislukt, maar is niet geweest. Pakket pas dinsdagmiddag af te halen.

Tuinstoel

Goedemiddag,

Mijn pakket zou vanmiddag bezorgd worden. Volgens post NL zijn ze er om 14:40 geweest. Wij waren thuis en ook op de bewakingscamera is geen post NL te bespeuren. Zijn er dus gewoon niet geweest, kan dinsdag na 15:00 uur zelf mn pakket gaan ophalen. Ik baal hier echt van had mn kleding graag gehad zo voor de pinksteren. Dit is niet de 1e keer, hetzelfde is deze week gebeurd met een zending van de vlaggencentrale. Er zelfs een brievenbus pakket niet in mijn brievenbus maar bij de boekhandel een dorp verderop afgegeven. Wordt tijd dat de bezorger hierop aangesproken wordt. Voor de webwinkels is dit ook erg vervelend, ik ga als dit zo doorgaat voor webwinkels kiezen die niet met Post NL werken.

Bezorger aanspreken, de ene bezorgt altijd keurig, de ander laat zelfs een brievenbuspakket bij het afhaalpunt achter En beweert er wel geweest te zijn

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van uw pakket. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht

Mijn excuses voor het feit dat de chauffeur dit pakket niet bij u heeft aangeboden en er tevens geen kennisgeving heeft achtergelaten. Ik heb hierover een klacht aangemaakt. U zal hier geen verdere reactie over ontvangen, maar dit zal worden opgepakt door de leidinggevende op het bezorgkantoor en die gaat dit bespreken met de betreffende chauffeur om de bezorging zo spoedig mogelijk te verbeteren.

Tuinstoel
mail en contact via messenger. Volgende pakket werd keurig bezorgd