Klacht POSTNL: Post nl meldt de levering van een pakket wijn terwijl wij niet thuis waren met valse handtekening.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 563827
Gebruiker
Luuk NL
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Identiteitsfraude

De oplossing

Een reactie waarom men handtekeningen falsifieert.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Uit uw melding begrijp ik dat onze bezorger uw aangetekende zending ten onrechte heeft afgegeven zonder hier een handtekening voor te vragen. Ik kan me goed voorstellen dat u dit vervelend vindt en bied u hiervoor mijn excuses aan.

    Dat onze bezorger u of een medebewoner niet heeft laten tekenen voor ontvangst van uw zending, is niet onze normale aanbiedprocedure. We bespreken dit met de bezorger, zodat deze het voortaan correct zal aanbieden. U krijgt hier geen terugkoppeling op.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Luuk NL
Datum
Uiteindelijke oplossing
Dit is ontkenning van handtekening fraude. Er was niemand thuis. Post nl heeft een handtekening geplaatst voor ontvangst van alcohol houdende dranken. We gaan aangifte doen
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen