Klacht POSTNL: Post nl meldt de levering van een pakket wijn terwijl wij niet thuis waren met valse handtekening.

Luuk NL

Identiteitsfraude

Een reactie waarom men handtekeningen falsifieert.

Uit uw melding begrijp ik dat onze bezorger uw aangetekende zending ten onrechte heeft afgegeven zonder hier een handtekening voor te vragen. Ik kan me goed voorstellen dat u dit vervelend vindt en bied u hiervoor mijn excuses aan.

Dat onze bezorger u of een medebewoner niet heeft laten tekenen voor ontvangst van uw zending, is niet onze normale aanbiedprocedure. We bespreken dit met de bezorger, zodat deze het voortaan correct zal aanbieden. U krijgt hier geen terugkoppeling op.

Luuk NL
Dit is ontkenning van handtekening fraude. Er was niemand thuis. Post nl heeft een handtekening geplaatst voor ontvangst van alcohol houdende dranken. We gaan aangifte doen