Opgelost door POSTNL: Post nl moet luie chauffeurs tot de orde roepen.

Status
angry Opgelost
Klachtnummer
# 303318
Gebruiker
vanVliet24
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Deze klacht is van mijn broer : W.J.van Vliet ,Katendrechtse Lagedijk 469 a
3082 GC Rotterdam
Er moesten 2 dozen bezorgd worden op 2 mei 2018 ,5 kg en 15 kg
De bezorger heeft geen enkele poging gedaan om de dozen te bezorgen ,heeft gelijk briefjes naar binnen gegooid,had duidelijk geen zin om te sjouwen.
Vervolgens is er ook de volgende dag geen poging gedaan om ze te bezorgen en werd de doos van 5 kg naar het postkantoor gebracht aan de Wolphaertsbocht 37 ,maar de andere doos van 15 kg ruim is naar Ridderkerk gebracht en sinds 4 mei is mijn broer al bezig om die doos naar Rotterdam te krijgen, hij belt zo ongeveer elke dag en het is nog steeds niet opgelost.
De klantenservice is daarom waardeloos ,Post nl dient die chauffeur op het matje te roepen en de doos direct af te leveren op het adres van mijn broer.
Dit duurt nu al 9 dagen ,na 14 dage gaat de doos terug naar de afzender

De oplossing

Als Post nl een klantenservice heeft ,die iets wil corrigeren ,moetenz e een keer iets gaan doen ,.zodat mijn broer eindelijk zijn spullen thuis krijgt

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

POSTNL is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    vanVliet24
    Datum
    mijn broer heeft het pakket na 9 dagen kunnen halen op het postkantoor.
    Het was overigens niet de eerste keer dat er afhaalbriefjes naar binnen werden gegooid, zonder dat er een poging gedaan was ,om iets te bezorgen.
    Post nl heeft gebeld met mijn broer ,maar ik betwijfel ,of deze chauffeur de volgende keer wel zijn werk doet ,anders gaan we ons zeker weer melden.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
vanVliet24
Datum
Uiteindelijke oplossing
Het pakket is op het postkantoor afgeleverd ipv bij mijn broer (75 jaar oud) ,die nu het pakket moest gaan ophalen . Het had gewoon op zijn adres moeten worden afgeleverd
Status
opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen